2015. július 28., kedd

Nutella, ami nem hízlal

Sziasztok!

Ma egy nagyon kellemes tesztet hoztam nektek. A cím kicsit csalóka, de biztosak lehettek benne, hogy ebben a termékben nem fogtok csalódni!
Nem másról lesz szó, mint a Balea mogyoróolajos testápoló vajáról.


Én nem használtam semmilyen testápolót ezelőtt. Nem szerettem mert ragacsos, zsíros érzetet hagytak maguk után, utáltam felöltözni, csak a szenvedést és a ragadást éreztem magamon. A bőröm igényelné a pluszt és szerencsére megtaláltam a tökéletes testápolót. A leírásban olvasható, hogy úgy kényezteti a bőrt, hogy nem hagy zsíros érzetet, gyorsan felszívódik, valamint feszesebb, kellemesebb bőrérzetet biztosít. Minden szava igaz! : D tényleg semmilyen ragacsos, zsíros érzetet nem hagy, tökéletesen beszívódik, ápolt és puha lesz utána a bőr, amit köszönhetünk a benne található mogyoróolajnak, kakaóvajnak és sheavajnak. És a bónusz az, az illata!! Még egy ilyen finom és édes, nutellára hajazó, mogyorós illatú terméket én nem szagoltam! Számomra nem tömény, nem fojtó, hanem olyannyira kellemes, hogy egész nap elszagolgatnám.

Nálam ez a Balea testvaj teljesen betalált, nem is fogok mást venni!

Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése