2015. augusztus 30., vasárnap

I ♥ summer TAG

Sziasztok!

Mára egy réges-régen lementett TAG-et hoztam nektek, amit  breakfast at Fruh-nál láttam.


Mi a kedvenc bronzosítód?
A Miss Sporty Ohh! Tan So Fine 001 Sun Kissed árnyalata a kedvencem. A képen elég sötétnek tűnik, de a valóságban nagyon természetes hatást kelt és jól építhető. 


Mi a kedvenc ajak terméked?
Megmondom őszintén én a számra ritkán kenek színt. Az utóbbi időbe pedig pláne, mivel rám is lecsapott valamiféle allergia és mire a lakástól eljutok a villamosmegállóig már orrot kell fújnom, tehát a szám felső részéről rögtön le is szedem a színt. Jó barátom viszont a Himalaya Herbals kakaóvajas ajakápolója.

Mi a kedvenc körömlakkod?
Nyáron mindig magával ragad a neon pink. Pontosan ezét rendeltem ebay-ről egy Yevita géllakkot 99-es árnyalatban. 


Mi a kedvenc illatod?
Guess Girl Summer

Mi a kedvenc kiegészítőd?
Az új napszemüvegem. Véletlenül találtam rá, de le se lehet robbantani a fejemről : DD


Melyik ruhádat viselted legtöbbet a nyáron?
Hát szerintem farmer rövidnadrág valamelyik ujjatlanommal. Nagy melegben általában így szaladgálok : DD Semmi extra, egyszínű ujjatlanok.

Mi a kedvenc nyári ételed?
Egyértelműen a gyümölcsök. Sorba, ahogy teremnek!

Mit iszol legszívesebben a melegben?
Vizet, mindig vizet iszok a legszívesebben.

Mi a kedvenc hajviseleted?
Egyértelműen a lófarok. Ez a legegyszerűbb és a legkényelmesebb viselet nyáron. Pláne, ha olyan nehezen kezelhető, hullámos, oroszlános, nagyon kócosodó haja van az embernek, mint nekem. 

Mi a kedvenc árnyalatod ezen a nyáron?
Az arany vagy bronz. Bár az az igazság, hogy ez nem csak a nyárra lesz kedvenc. Eddig soha nem hordtam arany/aranyozott/arany színűre festett kiegészítőket, idén nyáron pedig teljesen beléjük szerettem. 

Ezzel a bejegyzéssel zártam 2015 nyarát. Habár a jó idő még marad, nemsokára akkor is belelépünk a szeptemberbe, elkezdődik az iskola és mire észrevesszük magunkat már rajtunk van a bőrdzseki. 

Kedden egy elmaradt recepttel nyitom a szeptembert! Jó pihenést nektek vasárnapra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése