2015. szeptember 28., hétfő

Manikűrvadász 20.

Sziasztok!!

Ma egy szuper, bloggereket összekovácsoló kezdeményezésről hozok nektek bejegyzést, ami nem más mint a manikűrvadász. IsaBella indította, még 2013ban és azóta egyre inkább hódít.
Ennek a kerek fordulónak a házigazdája Niki volt, aki a Lakkjegyzet blogot vezeti.



A párom pedig nem más lett, mint Thimmyke! Vadásztunk már egymástól oda-vissza, szerintem nem is egyszer. Nagyon nehéz tőle választani mert szuper jó manikűröket csinál. Érdemes benézni hozzá mert a sokoldalú körmös alkotások mellett szép képekkel tűzdelt személyes bejegyzéseket, illetve recepteket is megoszt.

Én az egyik nyári kihívásra készített manikűrjét választottam ki, több képet róla ITT találtok.


Én kicsit ősziesre vettem már a figurát, illetve fekete helyett fehérrel díszítettem még az átmenetet.


Szerettem ezt a manikűrt, nagyon kis vidám volt, de azért kicsit már az őszt idézi. Az átmenetet szivaccsal készítettem a következő lakkokkal: Lovely Summer Trend kiadás Nr 7, Astor 267 purple queen, OPI NL L64 Cajun Shrimp. A fehér mintát pedig a Moyra fehér lakkjával készítettem egy folpack segítségével. 

Remélem tetszett nektek az én verzióm is. Személy szerint nem szeretem totálisan lemásolni a manikűrt, inkább az alap koncepciót tartom meg és személyemre szabom a manit. 

Nézzétek meg a többiek munkáját is, megéri!


8 megjegyzés:

  1. Jaj de klassz lett! Én is imádom Timi manikűrjeit, ez is különösen tetszik amit választottál. A tiéd is nagyon szép lett, kicsit galaxis-os hatása is van szerintem, de nagyon vidám! Jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, nagyon passzolnak a színek egymáshoz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Az egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok, úgy örülök, hogy tetszik nektek! ^_^

    VálaszTörlés