2015. szeptember 29., kedd

Pár infó rólam...

Sziasztok!

Réges régen volt ilyen jellegű bejegyzés, gondoltam ideje feleleveníteni a személyesebb hangvételt, valamint a little reason to smiley oldalt. : )


Gépíró vagyok: Az angol leírást én gyorsírónak fordítanám, viszont a kép gépírót mutat. A kettő ugyebár nagyon nem ugyanaz, de én most a képre utalok, ugyanis tudok gépírni. Középiskolában 4 évig tanították és én kifejezetten örültem neki. Anyukám is tud így írni, mindig meg akartam tanulni. Hasznát látom ennek a tudásnak, nem csak írni tudok miközben TVt nézek : DD hanem gyorsabb vagyok a beadandóknál, illetve most már a munkába is. 


Szerelmesnek lenni a legjobb a barátodba: Azok közé a szerencsések közé tartozom, akik a legjobb barátukba lettek szerelmesek. Mielőtt összejöttünk a legjobb barátomnak tartottam a páromat. Aztán több lett belőle : ) Immár több, mint 5 éve együtt vagyunk és a kapcsolatunk - persze némi hullámvölggyel, mert az mindenhol van - egyre jobb lesz.


Csokis fánk: naggggyoon szeretem a fánkot!! A lekvárral töltöttet is, de sokkal inkább a csokival vagy mázzal bevontat. 


Az első őszi eső: Hát ez is megvolt. Az első őszi eső, az első őszi, igazi villámlós és dörgős eső. Sokáig ijesztgettek, hogy ma bizony esni fog, aztán csak nem jött a lehűlés. Aztán amikor feladtam a hűvösre készülést, megérkezett. Nem mondom, hogy kellemes volt 4 napon át cügölni a sálat és bőrdzsekit a 30 fokba, aztán szandálba és ujjatlanba megázni, de örülök, hogy megkérdezett. Működjön úgy a természet, ahogy neki kell.


Nyújtani egy jó edzés után: nagyon szeretek nyújtani, az egész edzésnek az a legjobb része. Mindig várom, hogy jól lenyújtsam minden egyes testrészemet. Megnyugtató, kikapcsol és körbezárja a testmozgást. 


Karácsonyi sütiket díszíteni: mint sokunk, én is ünnep függő vagyok! : D Alig várom, hogy dekoráljak, dízsítsek, süssek, főzzek. A karácsony pedig a legjobb erre! Feldíszíteni a lakást, egész nap a konyhába sürögni forogni, díszíteni a mézeskalács figurákat. Már alig várom!

Remélem tetszett nektek ez a kis személyes szösszenet.
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése