2015. szeptember 21., hétfő

Új kedvenc az Oriflametől ~ Nature Secrets tusolózselé

Sziasztok!

.



Sikerült az Oriflame háza táján rátalálnom egy újabb gyöngyszemre! Magamat ismét meglepve, egy újabb levendula illatú tusfürdőbe szerettem bele. Nem másba, mint a Nature Secrets fügés- levendulás tusolózseléjébe. 


Nagyon frissítő és kellemes illata van. Nem erőteljes levendula, hanem egy fantasztikus, energizáló keverék. Öröm vele zuhanyozni! : )
Jól habzik, nem szárít, mondhatni tartós is az illata. 

Azoknak is ajánlom, akik nem kifejezetten szeretik a levendula illatát. Ezt érdemes kipróbálni!


Ti ismeritek?



Legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. Edes Istenem!!!! Ez most komoly? Ezt a posztot te tenyleg erdemesnek talaltad arra, hogy a nyilvanossagra hozd? 4 (!) mondatban irtal a termekrol annyit, hogy jol habzik, meg jo az illata?! Tusfurdorol tesztet irni amugy sem egy nagy kreatitvitastvigenylo feladat (persze vannak, akik igenyesen meg tudjak csinalni), de ez a poszt minden, csak nem igenyes.
    Ez a bejegyzes szegyent hoz a beauty bloggerekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Nem vagyok beauty blogger.
      2. Nyugodtan lehet akkor kreatívabb bloggereket olvasni. Én ajánlottam a terméket mert nagyon megszerettem. De osztom a véleményed, szerintem se nagyon lehet többet írni. Nem véletlenül lett ennyi a poszt.

      Törlés
  2. 1. Ha nem vagy beauty blogger, akkor miert irsz beauty posztot? Annak, hogy nem ertesz valamihez, ez a vege... egy igenytelen, semmitmondo cikk lopott fenykeppel, 4 mondatban.
    2. Nyugodt lehetsz, valodi beauty bloggereket szoktam olvasni, es mivel a bejegyzesed cime arra utalt, hogy beauty temaju bejegyzest fogok olvasni, hat idekattintottam. Arra nem szamitottam, hogy olyan emberek is irnak termektesztet, akiknek az egeszrol lovesuk sincs... mert egy termekteszt nem 4 mondatos, es nem merul ki annyiban, hogy jo az illata, hasznalja az is, aki nem szereti.
    Az ilyen igenytelen bejegyzesek miatt altalanositanak sokan, es konyvelik el a beauty bloggereket unalmasnak, hozza nem ertonek, es meg hosszassn sorolhatnam.
    A beauty bloggerekre is szegyent hozol, nem csak magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem helyreállt a lelki békéd, hogy megírtad nekem a véleményedet. Szerintem nem utaltam arra, hogy kifejezetten tesztet fogsz nálam olvasni.
      Ettől eltekintve a továbbiakban is úgy és olyan mennyiségben fogok írni a SAJÁT blogomon, ahogy én akarok.
      Valamint a névtelen kommentekre túl sokat nem adok...

      Törlés