2015. október 24., szombat

Giga Wishlist

Sziasztok!

Kicsit megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, ugyanis szerdára szántam, de beindult a nyelvsuli, így kicsit el voltam havazva a hét második felében. Most viszont jóó előre beidőzítettem a bejegyzéseket, tehát jövőhéten egy nap sem maradtok poszt nélkül ;) 
Ma ahogy a címben is olvasható egy gigantikus kívánságlistát láthattok. Már írtam korábban egy Yankee Candle wishlistet is, valamint lesz még egy ebay-es verzió is...hát igen. Aki nézelődik az talál olyan dolgokat, amikre fájni fog a foga. : ) 


1.-2. Kígyómintás krémszínű oldaltáska és Kígyómintás fekete oldaltáska: Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én úgy gondolom hogy kis fehér/krémszínű és fekete táska minden nő szekrényében kell, hogy legyen. Ami nem sportos, de szaladgáláshoz épp elég. A lényeg fér el benne és nem az egész életünk. : ) Mostanában nagyon rákattantam táska téren a kígyómintára, ezek pedig kis cuki, egyszerű táskák.

3. Laptop tartó: Egy ideje megszüntettem az íróasztalomat, mivel évek óta nem ültem előtte. Viszont azt nem szerettem volna, ha csak úgy ide-oda rakosgatom a laptopomat, így nagyon szeretnék egy ilyen laptoptartót. Színben abszolút megy a szobámhoz, valamint pont elég nagy, hogyha magam elé veszem vagy leülök elé, akkor elfér a laptop mellett kényelmesen a hangfalam, a határidőnaplóm valamint még egy bögre tea is. Fekete színben is kapható!

4. Sport melltartó: Régóta szemezgettem ezzel az erős támasztékkal rendelkező sport melltartóval a H&Mben. Most előre elárulom nektek, hogy a Glamour napok keretében le is csaptam rá, azóta nem egyszer teszteltem is és szuper! Remekül tart, nem szorít sehol, érdemes beruházni rá mert nem fog csalódást okozni. A holnapon rózsaszínben is megtalálható, nálunk az üzletben csak szürkét láttam.

5. Kígyómintás kézitáska lila és fekete színben: Hát igen.. ismét egy kígyóminta : ) Van egy giganagy fekete táskám, amiért oda vagyok. Egyedüli baj vele, hogy akkor is teletömöm, amikor igazából nem lenne ilyen nagy helyre szükségem. Ebből is adódik, hogy szeretnék egy kisebb fekete táskát beszerezni, ami még nem olyan pici, mint a rohangálós verzió, tehát 1 liter víz még azért beleférjen. Láttam élőben ezt a táskát és sajnos kicsi az én elképzelésemhez : ( viszont még nem találtam meg a megfelelőt, ezért került be az ő képe. Amúgy oda vagyok érte, annyira szép!

6. XL padlópárna: Mint írtam, megszüntettem az íróasztalomat és a vele járó fejetlenséget, így ha nem az ágyban gépezek, akkor a földön ülve. Ezt a giga nagy, puha párna szerelem volt első látásra a Möbelixben. Sajnos az ára kicsit húzós... bár ha megnézzük a díszpárnákat, azok is hasonló árban vannak. Rajta még gondolkozok, nagyon szeretném csak sajnálok érte ennyi pénzt. Természetesen ezt is zöld színben venném. 

7. Armani Sí parfüm: Nagy bánatomra megszagoltam Armani legújabb parfümjét. Meg kell, hogy mondjam nagyon tetszik. Egész este a csuklómra fújt permetet szagolgattam és kezdtem egyre inkább magaménak érezni. A fej illata a cassis, ami fanyar feketeribizlit takar, a szíve az a rózsa és frézia, az alap pedig fa, vanília, ambroxan és pacsuli. Nagyon érdekes, hogy ezekből az összetevőkből egy számomra ennyire megnyerő illatkombináció született. Aki régóta olvas az tudja, hogy volt nekem kettő nagyon bevált parfümöm aminek a gyártását megszüntették és azóta is keresem az igazit. Nem mondom, hogy ez az, csak érdekes, hogy mennyire más mint a régi kedvencek és mégis mennyire tetszik! De hát idővel változik az ember. : ) (a kép innen)

8. Nude rúzs: Szintén egy régóta keresett darab, még mindig nem sikerült megtalálni a tökéleteset. Engem teljesen kiakaszt, hogy a minta alapján kihúzok egy tester rúzst, a színe olyan, hogy azt gondolom "na talán te leszel az" aztán felkenek egy csíkot a kézfejemre és ott már sokkal világosabb, mint maga a rúzs szín. Egyszer úgyis megtalálom a tökéleteset... (a kép innen van)

9. Futó melegítőfelső: Van egy téli futó pulcsim viszont jó lenne még egy, ami nem őszre is jó valamint télen a meleg alá fel tudom venni egy plusz rétegnek. A Decathlon amúgy nagyon jó sportruházatban, nekem kb. minden onnan van, érdemes szétnézni náluk!

10. Smartphone övtáska: Szeretem futáshoz magammal vinni a telefonomat, mivel azon hallgatok zenét, illetve azzal mérem az adataimat (ha nem pályán futok). Viszont gondba vagyok, hogy hova rakjam. Valamelyik futó nadrágomnak van hátul egy kis zsebe, amibe még pont belefér a telefonom, viszont jártam már úgy, hogy menet közben SMS-t írtam vagy éppen felhívtam valakit... A kézre tépőzárazhatót nem szeretem mert zavaró, illetve télen a vastagabb rétegen már kényelmetlen is lehet. Ez az övtáska pont akkora amekkora kell. Elfér benne a telefonod, meg két zsepi. Nem fog lötyögni rajtad, nem fog leszorítani vagy éppen lehúzni. Nagyon örülök, hogy találtam náluk ilyen övet, remélem a boltban is kapható. 

11. Futókesztyű: Szerintem nem kell sokat ragozni azt, hogy télen a kezünk nagyon hamar el tud fagyni futás közben, nélkülözhetetlen kellék. Persze sima egyszerű kesztyűben is lehet futni, de ha sikerült jó áron kifejezett futókesztyűt találnom, akkor nem fogom ott hagyni. : )

12. Nyakvédő: A Decathlon oldalán böngészve találtam rá erre a nagyon praktikus darabra. Igaz, hogy síeléshez ajánlják, de futáshoz is abszolút el tudom képzelni. Tavaly télen gondba voltam a sállal mert a pulcsi alá kellett dugdosni, ami hol puklis volt hol bement valahol a hideg. Ezzel viszont ki lehet küszöbölni, hogy valahol a sálrétegek között mégis bekússzon a hűvös levegő. Élőben viszont mindenképpen meg kell nézni, mert az se jó ha menet közben felcsúszik. 

13. Az ördög Pradát visel könyv: nagyon nagyon szeretem a filmet, viszont nem olyan régen sikerült rádöbbennem, hogy könyv formában is létezik, sőt több részes! Úgyhogy nagyon szeretném egyszer magaménak tudni. 

14. Essence 2 az 1-ben kéz és körömápoló balzsam: A tavaly előtti télen kijött egy csokis kollekciója az Essencnek, amiből én rendesen betáraztam. Azóta most sikerült elfogyasztani mindet és az igazság az, hogy kicsit már elegem volt ezekből a nagyon édes illatokból. Barátnőmnél éreztem először ennek a kézkrémnek az illatát és olyan szinten friss és üde, vidító illattal bír, hogy tudtam ő lesz a következő, akit beszerezek. 

15. Lovely Luxe Girl körömlakk(ok): Thimmykénél láttam először két lakkot ebből a kiadásból és beléjük szerettem! Igazából pont azt a két színt szeretném megvásárolni, amit nála láthattok. (kép innen)

16. Hajsütővas: Van már egy kúp vasam, de az eléggé vékony, igazi bongyi frizurát tudok magamnak varázsolni vele. Szeretnék egy vastagabbat, amivel szép, laza hullámokat lehet készíteni. A képen 32mm-t ír vastagságnak, de lehet a még vastagabb is jó lenne. Élőben kell ezeket látni szerintem. : ) (kép innen)

17. A nagy kalóriahazugság könyv: Sokan nem szeretik Norbiékat és nagyon ellenségesek velük, én viszont abszolút pozitívan gondolok rájuk, nagyon szeretem Réka tornáit, szeretem az eszmét, amit képviselnek és úgy gondolom, hogy lehet őket utálni, mindenkinek szíve joga, viszont az eredményeik nem hazudnak... rengeteg embert tereltek a helyes táplálkozás irányába és a mozgás felé, rengeteg embert lefogyasztottak, ezek puszta tények. Szívesen elolvasnám ezt a könyvét is.

18. Teafaolaj: Ez az illóolaj többfunkciós. Nem csak fantasztikus illata van, hanem gombaölő és fertőtlenítő hatása is. Érdemes utána olvasni, mert nagyon hasznos kis olaj, valamint narancs illóolajjal keverve sem utolsó, egy hűvös őszi estén!

19. Fila oldaltáska: Megmondom őszintén gondba voltam ezzel a táskával. Kb. egy éve kinéztem magamnak a Deichmannban, meg is kaptam már : ) viszont sehol nem találtam róla képet fekete és arany összeállításban. Ezért került be a zöld és sárga páros, nemsokára viszont láthattok róla képet. : ) (kép innen)

20. Levendulaolaj: A levendula nem csak a molylepkék elűzésében, hanem a nyugtatásban is jó. Páromnak migrénes fejfája szokott lenni, szinte nem telik el úgy nap, hogy ne fájna neki. Amikor nagyon erőteljes a fájdalom, segíteni szokott, ha ezzel az olajjal masszírozom a halántékát, homlokát és nyakát. Mivel kifogytam belőle, így mindenképpen venni akarok a lehető leghamarabb!

21. Fekete télikabát: Az éven szeretnék új télikabátot vásárolni. Az előző egy szövet kabát, ami valljuk be a mínusz fokokba van, hogy nem elég. Nem feltétlenül kell pufinak lenni, mint a képen. A lényeg, hogy legyen jó meleg, értem a fenekem aljáig, legyen kapucnia és szép nőies szabása legyen. Ez a kép a polyvore-ról van.

Szép hétvégét kívánok nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése