2015. október 10., szombat

Őszi kihívás - Ősz színei

Sziasztok!

Az őszi kihíváson, amit indítottam, első témának az ősz színeit adtam meg. 
Van egy technika, amit már régóta ki akartam próbálni, instagramon sok ilyen kisvideót láttam. Szintén folpackra van szükség, de most kisebb nagyobb lakkpöttyöket teszünk a körmünkre és a folpack segítségével - amit szimplán rányomunk - egybemossuk őket. Próbáltam tényleg mindenféle színt előhalászni, a szokásos zöld, sárga, barna, narancs, piroson kívül előkerült a bordó, lila és kék, hiszen a hűvös beköszöntével előszeretettel hordjuk ezeket a színeket.


Remélem tetszik nektek ez a színkavalkád.

Szép hétvégét kívánok nektek!


9 megjegyzés:

  1. Emailbe elküldöd nekem ide a kódokat? torteij88@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, hogy nem küldtem. Instán írtam neked privátba, hogy dobj egy e-mailt nekem mert a te címedet seholse találom. Küldöm is akkor!! : )

      Törlés
    2. Köszi, nem baj, én nem láttam hogy írtál volna Instan, bocsi! De megoldódott :)

      Törlés
    3. igen, a lényeg, hogy megkaptad őket : )

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :) Ebben aztán minden őszi szín benne van, szuper!

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen lányok, örülök, hogy tetszik ^_^

    VálaszTörlés