2015. október 31., szombat

Őszi körömkihívás - Halloween

Sziasztok!

Elérkeztünk Halloween napjához, tehát egy ehhez passzoló manikűrt hoztam nektek! : ) Sajnos nem tudtam tegnap jelentkezni ezzel a bejegyzéssel, de ami késik az nem múlik! Eredetileg valami nagyon extrát terveztem, de végül maradtam egy egyszerűbb mintánál. Lent megtaláljátok a lányok alkotásait is, mindenképpen nézzétek meg! : ) 


A legújabb Miss Sporty lakkomat használtam hozzá, ami az 5139-es számot kapta. Még mindig nem a tökéletes narancssárga, de egynek jó lesz. Sajnos a képen nem jön át az igazi színe. A fekete az a NYC Bowery Black-je, a fehér pedig Moyra. 

Kellemes Halloween estét nektek!


2 megjegyzés:

  1. csini lett!! Bejön nagyon! :) Kellemes napot neked is!

    VálaszTörlés
  2. De dögös :) Látom hasonló színeket használtunk nagyon! Régóta nézegetem ezt a waterfall technikát de még nem mertem kipróbálni :)

    VálaszTörlés