2015. október 19., hétfő

Őszi körömkihívás - Tök

Sziasztok!

Elérkeztünk a második fordulóhoz a körömkihívásban. Ennek csak szimplán azt a nevet adtam meg, hogy Tök, tehát eléggé tárva hagytam a lehetőségek kapuját. Én már kicsit a Halloweenre hangolódva, töklámpásokat készítettem. Próbáltam játszani a színekkel, hogy tényleg olyan legyen, mintha ki lenne faragva és belül égne a tűz. Több- kevesebb sikerrel... : D Az alap szín: NYC 272 Bowery Black, a színek pedig akrilfestékek. Nekem a középső ujjam tetszik a legjobban. Lent megtaláljátok a lányok munkáit is, ne felejtsétek el megnézni!



3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett!!! :) Ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. Ááá nagyooon jó lett :D Igazi Halloween hangulat, ijesztő kis tököcskék!!! Én is akartam jönni erre a fordulóra is, de családi utazáson voltunk, most meg odacsuktam a kocsiajtóval a hüvelykujjam körmét és csillagokat látok kb. Pedig már ötletem is volt rá, lehet majd utólag bepótolom!

    VálaszTörlés