2015. október 18., vasárnap

Yankee Candle wishlist

Sziasztok!

Mint sokan közületek, én is nagy gyertya rajongó vagyok. Vadászom azokat a darabokat, amik illatoznak akkor is, amikor égnek. Úgy gondolom, hogy a gyertyakedvelőknek vágya legalább egyszer beszabadulni egy Yankee Candle gyertyákat árusító üzletbe, valamint magáénak tudni egy nagy üveg gyertyát! Nos sajnos én még nem rendelkezek olyan keresettel, hogy ezt megengedhessem magamnak, viszont eljött az idő, hogy nemsokára leadom első rendelésemet, melyben összeválogattam azokat az illatokat, amelyeket most leginkább kipróbálnék. A képek és a leírások is az illatgyertya.hu-ról vannak. 


1. Candy Cane Lane mintagyertya: Egy varázslatos karácsonyi hely, ahol az álmok borsmentából és édes sütikből készülnek vaníliás cukormázzal.
2. Pain Au Raisin mintagyertya: A vajas, vaníliás tésztába sütött konyakos mazsola megszórva egy csipetnyi fahéjjal.
3. Cinnamon Stick Tarts® mini viasz: A fűszeres fahéj és a szegfűszeg erőteljes jellege alkotja meg ezen illat igazi zamatát.
4. Capuccino Truffle mintagyertya: A kávézás ellenállhatatlan kedvence… a frissen pörkölt kávé és a bársonyos csokoládé tökéletes harmóniája.
5. Christmas Eve Tarts® mini viasz: Az édes, cukrozott gyümölcsök hagyományosan ünnepi illata.
6. Salted Caramel mintagyertya: Egy tökéletesen ínyenc édesség égetett cukorral, tengeri sóval és lágy vaníliás karamellel.
7. Christmas Garland Tarts® mini viasz: A frissen vágott fenyőágak és a zamatos áfonya keveréke adja ezt az igazán karácsonyi hangulatú aromát.
8. Christmas Memories mintagyertya: Egyenesen a konyha szívéből… a fűszerek és édességek egyedülálló keveréke, mely felejthetetlen ünnepi pillanatokat hoz el otthonába.
9. Snow in Love™ Tarts® mini viasz: Szeressen bele ebbe a krémes keverékbe, amely a téli erdők havas frissességét idézi.
10. Fireside Treats mintagyertya: A táborozás örömteli emlékei... egy kis nevetés és éneklés tökéletes kiegészítője a finom és puha mályvacukor édes aromája
11. Gingerbread Maple Tarts® mini viasz: Különböző fűszerek és a szegfűszeg meleg aromája keveredik egy kevés juharral, ami feleleveníti a mézeskalács készítés emlékeit.

Nos, ezek lennének azok a termékeke, amiket szeretnék beszerezni az őszi, téli időszakra. Remélem nemsokára fel is tudom adni a rendelésemet és pompás illatfelhőben fürödhetek majd! 
Ti rendeltetek már a holnapról? 

7 megjegyzés:

  1. Sokat próbáltam már ezek közül,
    a candy cane lane isteni, tictac illatú :)
    a sós karamellás minden idők legnagyobb kedvence nálam :D
    a christmas garland számomra wc illatostó :/
    a christmas memories szuper,
    a snow in love és a fireside treats is klassz :)

    VálaszTörlés
  2. 1 hónapja rendeltem, bár én "csak" tart-okat, nem is keveset. :D Azóta már szinte mindegyiket kipróbáltam. a Candy cane lane-t és a Christmas memories-t imádni fogod, karácsonyra tökéletes illatok. Viszont nekem a Christmas garland egyáltalán nem jött be, már túl mű illata van és szörnyen erős, már-már a fejem is megfájdult tőle. A Capuccino truffle-re pedig barátom azt mondta, hogy tejbegríz illatú, kicsit többet vártam tőle, de én őt is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen lányok az infókat!! nagyon hasznosak és örülök, hogy megírtátok! így elgondolkozok azon a christmas garlandon, lehet végül más lesz helyette O_o

    VálaszTörlés
  4. A tartok szerintem nagyon jók, eddig csak őket próbáltam (nemrég leadtam egy óriási rendelést, most azokat fogyasztom), én negyedelve használom őket, így még tovább tartanak!
    A Fireside Treats meg a Salted Caramel elég édes, tömény illatok, de ha bejön az ilyen, akkor szeretni fogod, nagyon intenzívek is!
    Még a Gingerbread Maple-t próbáltam ezek közül, ez elég egyszerű, vaníliás illat egy pici csavarral, semmi különös, de kellemes!
    Könnyű beleszeretni a YC cuccokba :) Legszívesebben már újra rendelnék, mert azóta jöttek ki karácsonyi illatok is, de még így is rengeteg van itthon... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy leírtad a tapasztalataidat. : )) hát nagyon nehéz választani az tény : D lehet hogyha megérkezik hozzám az első csomag akkor én is úgy leszek, hogy már rendelnék is megint. Így elsőre nem igazán szeretnék lutrira játszani.
      az nem baj, hogyha nem mind ütősen erős : DD kell pár lightosabb is, nagyon vaníliás a gingerbread vagy inkább fűszeres vaníliás?

      Törlés
  5. A Gingerbread Maple nálam nem volt túl tartós. A második olvasztáskor már alig éreztem az illatát. :)
    Snow in Love szintén ilyen bár ott a második olvasztáskor inkább már kellemetlen, szúrós az illata.

    Amit én ezek helyett ajánlanék, az a Vanilla Cupcake, a Lake Sunset és a Vanilla Bourbun. Ez a három a kedvenc illataim, holtversenyben. :)

    A Christmas Eve a kedvenc karácsonyi illatom. :) A Salted Caramelt is nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen szintén a tapasztalatokat : ))
      Te hogy szoktad olvasztani? az írásodból úgy értelmezem, hogy egyszerre olvasztod az egészet aztán ami megmarad megmarad, megdermed aztán valamikor újra "alágyújtasz", vagy rosszul értem? : D

      A Lake Sunset-tel sokat szemeztem én is viszont a másik kettőt nem merném bevállalni mert a nagyon vaníliás illatokat nem szeretem. Ha keverve van más főszerrel az oké, de aminél a vanília dominál azt nem szeretem. De mindenképpen megnézem majd a leírásukat is, hogy mire lehet náluk számítani : ) köszi a tippet!

      Törlés