2015. november 1., vasárnap

Glamour napi szerzemények 2015

Sziasztok!

Tudom, tudom mikor volt már a Glamour nap, viszont mindenképpen szerettem volna posztot írni róla - még ha kicsit megkésve is- hiszen ez volt életem első Glamour napozása. Igen, eddig engem elkerült a láz viszont most gondoltam, bedobom magam én is a rengetegbe. Előre megtervezett utam volt, összeírtam, hogy mit szeretnék vásárolni, így célirányosan mentem. Szerencsém is volt, hiszen a munkában úgy végeztem, hogy még elkerültem a csúcsforgalmat, na nem mondom, így is hosszú sorok voltak mindenhol. 

Első utam a Plázába vezetett, ahol célirányosan a H&M-be mentem, hiszen kinéztem ott egy sportmelltartót. Volt még nálam C&A és Reserved kupon is, viszont azokba az üzletekbe csak "benézek, hátha találok valamit" szinten mentem be, mondhatni futva. Én amúgy is úgy vásárolok a ruhaboltokba, hogy amit kiszúrok megnézek, de nem szeretek sokat időzni. Igen gyors voltam, hiszen megvettem a kinézett terméket és mentem is. 

Már régen szemeztem ezzel a szürke sportmelltartóval. Rendesen 6990 Ft, ami amúgy egy teljesen reális ár egy jó sportmelltartóért, így viszont 5592 Ft-ért jutottam hozzá. 

Ezután a DM-be vezetett az utam, ahol már több mindent sikerült beszereznem. A Listerine-t 1299 helyett 974 Ft-ért vettem, a Rexona motionsense Sexy bouquet deot - ami azóta abszolút favorit, mindenkinek ajánlom -  579 helyett 434 Ft-ért vásároltam. Szerettem volna a nehezen kezelhető loboncomra is költeni kicsit, sosem árt neki egy kis extra ápolás. Mivel volt kupon a Gliss Kur termékekre is, így egy hajápoló sprét vásároltam, mégpedig az expressz hajregeneráló balzsamot, amit szálkásodásra hajlamos hajra ajánlanak. Ez a második nagy telitalálata a Glamour napnak, azóta teljesen oda vagyok a termékért, nagyon bevált! A kuponnak hála 1149 Ft helyett 574 Ft-ért lehetett az enyém. Egy jó szempillaspirálra is fájt már a fogam, és mivel az egyik kedvenc youtuberem nagyon nagyon dicsérte a Loréal Miss Manga spirálját, így erre ruháztam be. Nem is szeretnék róla most itt többet írni, nemsokára külön posztot hozok róla. Szuper áron, 2999 helyett 1499 Ftért lehetett az enyém. Velem jött még a Rimmel új, uborkás spirálja is, amit anyukám kapott meg. Ezeken kívül még 3 teljes áras terméket vásároltam a boltba. Egyik a Rimmel Lasting Finish rúzs by Kate Moss 43as árnyalatban, illetve két hajfesték, ami a Wellaton aranyszőke árnyalata. Ezekről is olvashattok majd később. 
Este még elnéztük a Takkoba, ahol két melltartót vettem, egy feketét és egy fehéret. Két alap darab, semmi cicoma, semmi extra, ezekért összesen 2864 Ft-os fizettem.


Másnap is felkerekedtem, ezúttal a New Yorkerbe és a Tescoba vezetett az utam. A New Yorker nagyon változó bolt számomra. Tini koromban nagyon szerettem mert feltűnő és sokszor egyedi darabokat lehetett ott találni, manapság viszont nagyon nem érzem magaménak már. Most viszont rábukkantam egy nagyon szép ruhára, ami kívülről teljesen csipke. Szép zöld színe van, abszolút passzol hozzám. Mell fölött nincs a csipke alatt takaróréteg, viszont olyan finom, mégis vastag az anyag, hogy még ilyen hűvös időben is el tudom képzelni egy garbóval vagy egy vastag, fekete pulcsival. Mivel alapból akciós volt, így nem tudtam rá felhasználni a kuponomat, viszont így mondhatni Glamour nap volt kupon nélkül. 4690 Ft-ba került és volt még belőle fekete, illetve krémszínű is. A Tesco F&F részlegén mindenképpen szét szerettem volna nézni, mindig lehet valami szépséget találni. Most inkább az itthoni ruhadaraboknál ragadtam le. Így vásároltam egy sima fekete melegítőnadrágot, aminek az alja fel van varrva, így boka felé ér. Kényelmes, meleg és úgy tetszik ez a megoldása! Pizsamát pedig régóta csak ott veszek. Ez a micimackós együttes nagyon aranyos, pedig én nem vagyok egy nagy mesefigurába öltöző. Most nagyon sok ilyen jellegű pizsama és hálóing van a boltban, így aki szereti az ilyen cuki darabokat mindenképpen nézzen be. Nekem ez még pont belefér. : ) Összesen 6224Ft-ot fizettem 7780 helyett. 
És a képen láthatjátok az én kis laptoptartómat. :) A giga wishlist bejegyzésemben is szerepelt és az igazság az, hogy akkor már megvolt, amikor az megírtam. : ) Az utóbbi időben a szobám átalakításán gondolkozok, így elég sokat nézelődtem a különböző lakberendezési üzletek honlapján. Aztán egyszer csak a Jysk oldalán megláttam, hogy ez a tartó le van akciózva 4500Ft-ra, ami szerintem jó ár érte, így gyorsan le is foglaltam és másnap mentem érte! Azóta is nagyon szeretem, pont elég nagy, könnyű takarítani is. 

Végül de nem utolsó sorban a Tescoban járva még a Home részlégre is betértem, hiszen ahhoz is volt kupon. Nagyon sok időt el tudok ott tölteni. Mivel idő és pénzösszeg szűkében voltam, illetve nem akartam felesleges dolgot vásárolni csak mert mennyire tetszik, ezért "csak" egy gyertyát vettem. Nos igen... elég nehéz nekem gyertya nélkül hazajönni, ha egyszer lehet kapni. Tudhatjátok már rólam, hogy vadászom az illatos gyertyákat, azokat amik tényleg illatoznak égés közben is. Mivel ez a darab alapból csak 299Ft és még 20% le is jött róla, gondoltam bepróbálkozok vele. Meg kell, hogy mondjam SZUPER! Olyan finom csoki illat lengi körbe a lakást, hogy az nem igaz. Nagyon boldog vagyok, hogy végül sikerült egy illatozó gyertyát választani. Mondjuk már az üzletben is nagyon erőteljes volt, ahogy megszagoltam, de hát jártam már úgy, hogy aztán égés közben semmi. De ez, igenis ontja magából az illatot. Szóval ha valaki illatos gyertyát keres olcsón annak irány a Tesco Home részleg!! Egyetlen hátránya, hogy talán csak 4 illatban kapható (legalább is nálunk).

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Csodás őszi napunk van, élvezzétek ki!
Szép napot nektek!

2 megjegyzés:

  1. *New Yorker - Bocsi, csak szemet szúrt. Nem szoktam nyelvtannáciskodni, főleg mert ha sietek én is tele vagyok elgépelésekkel, de a márkaneveknél nagyon tud zavarni. :D

    A csipkeruha nagyon csini, én is szemezgettem vele, bár bordóban jobban tetszett volna. :P
    Nekem is olyan laptoptartóm van, még tavaly karácsonyra kaptam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huu tényleg...de gáz, köszi, hogy szóltál! pedig még át is olvastam... :/

      Igen valami szép burgundi színben is nagyon jó lenne *-*

      Törlés