2015. november 2., hétfő

Manikűrvadász 21.

Sziasztok!

Ismét elérkeztünk a Manikűrvadászhoz! 

Ezt a fordulót is a megalkotó, IsaBella tartotta. Páromul pedig Adélt kaptam. Nevettem, amikor megláttam, hiszen pont Adél volt az, aki tőlem vadászott az előző fordulóban. Úgyhogy most itt a visszavágó! Nagyon sok manikűrt megnéztem tőle, igazán mutatós példányok vannak nála, szóval megéri benézni hozzá és visszamenőleg megnézni a munkásságát.

Nehezen de végül sikerült választani, mégpedig egy egyszerű de nagyszerű manikűrt. Ezt:


Leopárd minta, szépséges kékkel ötvözve. Nagyon ritkán választom ezt a mintát, pedig az egyszerűségében rejlik a látványossága. Én három ujjamra egy Da Vinci márkájú bordó lakkot kentem, valamint a foltok is ezzel készültek. A középső és gyűrűs ujjamra pedig a Lovely új Luxe Girl kiadású lakkja került a Nr. 1-es számú. Ha emlékeztek rá, felkerült ez a lakk a wishlistemre, jelentem megkaparintottam!


Remélem az én verzióm is tetszik nektek, én nagyon szerettem! : ) Lentebb megtaláljátok a lányok linkjeit is, nézzétek meg mind mert szépséges manikűröket láthattok majd!


10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :))

    Niki (Lakkjegyzet)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az újragondolásod! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen lányok! Örülök, hogy tetszik!! : ))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett,csini mani *----*

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett, nagyon dögös így pirosban!!!! A Lovely lakkok nekem is listán vannak, annyira szeretnék párat megszerezni belőlük!!!

    VálaszTörlés