2015. december 3., csütörtök

Egyszerű téli dekoráció

Sziasztok!

Ma egy nagyon egyszerű dekorációs ötletet hoztam nektek télre. 
Igazán könnyű az elkészítése, minimális kézügyesség szükséges hozzá, valamint minimális anyag is. Olcsón meg lehet úszni vele egy kis téli hangulatot. 


Nem lesz másra szükség csak fehér krepp papírra, ollóra és celluxra. 
A krepp papírt tetszőleges vastagságú darabokra felvágjuk, majd egy kicsit kintebb hajtogatva (hogy könnyebben és szépen vigye az olló) a vágás mentén bevágdossuk. Ez is lehet tetszőleges távolságú, a lényeg, hogy arra figyeljünk, hogy a két oldal ne érjen össze, hogy ne essen szét a girland. 

Ezután kihajtogatjuk és felrakjuk ahova csak akarjuk. Én csavartam rajta folyamatosan, hogy még mutatósabb legyen. A képen láthatjátok, hogy a sarokülő feletti területre ragasztottam fel celluxszal a girlandot, valamint csillámos csillagokkal és kis filc rénszarvasokkal dekoráltam pluszba. Még a konyhaablak karnisára is fogok egy adaggal készíteni. Higgyétek el, nagyon feldobja a teret, pláne este, amikor ég az ablakba a gyertyasor. 

Remélem tetszett nektek ez az egyszerű megoldás, amit gyerekekkel együtt is el lehet készíteni.

Ti hogyan szoktatok dekorálni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése