2015. december 28., hétfő

Ünnepi manikűröm

Sziasztok!

Megmutatom nektek milyen körmöt készítettem magamnak az ünnepekre. Elsődleges célom az egyszerű és viselhető volt. Mindenképpen gél lakkot akartam készíteni, nem szerettem volna még ezzel is pepecselni sem a két ünnep között sem január elején, ugyanis egy nagyon kemény vizsgára készülök. Ezért tehát maradtam a betonbiztos gél lakknál, ami tuti nem válik vagy pattog fel két mosogatás után. 


A Diamond Nails 32-es francia alapját használtam a mutató és a kis ujjamon, valamint a 2in1 alap és fedőlakkját a többin, amibe belekevertem egy százasban vásárolt arany csillámot, valamint szinten egy ilyen pirosat vegyítve az Essence rock style csillám szettjének a zöld glittereivel. Ezeket pedig ecset segítségével vittem fel a körmeimre. 


Részben azért is lett ilyen egyszerű a manikűr mert mire végre megnőttek a körmeim, addigra 3 szinte totálisan letört, írt lereszeltem őket picire, ezeken pedig jobban szeretem az egyszerűséget. 

Remélem tetszett nektek a poszt, ti mit viseltetek az ünnepkor a körmeiteket? : )

Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése