2016. január 5., kedd

A motiváltság furcsasága - személyes

Sziasztok!

Nem szoktam ennyire személyes jellegű bejegyzést írni, de ez most kapcsolódik az előző bejegyzéshez. Megírtam ugye a 2016-ra kitűzött céljaimat(időzített bejegyzés volt) és nagyon motivált akartam lenni. Viszont belül éreztem, hogy ez mégse így van. Nem hajtott előre semmi. Igazából decemberben kijutott az idegeskedésből és a rohangálásból elég, az egyetem miatt és se karácsonyi hangulatom, se szilveszteri hangulatom nem volt. 

Boldog új évet?...ugyan mitől olyan boldog. Gondoltam magamba másodikán és akkor már valahol a gödör legmélyén voltam a tanulás miatt. Rettentően rástresszeltem az egyik (tanulmányaink során a legátfogóbb ismeretet megkövetelő) vizsgámra és az "én ehhez hülye vagyok" mondatok és a bőgések között próbáltam beleszuszakolni a legtöbb tudást a fejembe. Nem voltam motivált...baromira nem. 

Aztán eljött a hétfő, eljött a vizsga és meghúztak... és egy fél hegyoldal zuhant le a lelkemről. Úgy éreztem, hogy nekem aznap jött el a január elseje, aznap fordultam át az újévre és aznap kapcsoltam át a motiváltságra. Ettől eltekintve persze lehet, hogy keresztbe tesznek még a számításaimnak és nem feltétlenül alakul majd úgy a dolog, ahogy én azt elsőre szerettem volna, de mostmár megbékéltem és újult erővel vágok bele az évbe.

Azt szerettem volna ebből kihozni, hogy nagyon fontos, hogy még a bukásokat is próbáljátok meg pozitív oldalról nézni, hiszen nem tudhatjátok, hogy hol erősít meg. Csináld a kis dolgodat, ne hagyd hogy eltántorítsanak. Ha nem ment elsőre majd menni fog másodikra!

forrás

6 megjegyzés:

  1. Maximálisan egyetértek, szuper, hogy írtál erről, leplezetlenül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnyen bele lehet esni a lefelé tartó spirálba, pláne ha épp csak kimásztál belőle. Lehet, hogy éppen akkor nem látjuk a jó oldalát a dolognak, de egyszer el jön az is csak ki kell tartani.

      Én úgy gondolom, hogy sose lehet tudni mivel tudjuk megfogni a másik embert, mivel tudunk lökni rajta egyet a pozitív irányba, úgyhogy mindenképpen le szerettem volna ezt írni. : )

      Törlés
  2. Ez a lehető legjobb hozzáállás - csak pozitívan! Lehet, hogy nem minden alakul jól az életünkben, de abban is meg lehet látni a fejlődési, javulási lehetőséget. Nagyon örülök, hogy írtál erről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, csak pozitívan! Az évre próbálom ezt a mottót érvényesíteni. : )

      Törlés