2016. január 27., szerda

eBay watch list *1 - ételes, italos

Sziasztok!

Az utolsó giga wishlistemben ígértem, hogy jön egy ebayes verzió is. Az igazság az, hogy annyit nézelődtem decemberben, hogy sikerült jóóó sok dolgot bepakolni a watch listbe, úgyhogy úgy döngöttem, hogy külön-külön bejegyzéssekkel jövök majd. 

A mai téma az étel és ital lesz, illetve azoknak a hordozójuk. Oda vagyok értük, egyszerűen mindet megvenném, ha világra szóló pénzem lenne, ugyanis a papírószerek és a körmös dolgok mellett a konyhai eszközök a másik szenvedélyem : D Jó nézelődés a cukibbnál cukibb dolgok között! Az árak sacc/kb, hiszen az árfolyam befolyásolja őket.




Cukorka színű termosz virág mintával - 4100 Ft

Ebben a három hipercuki színben kapható, sajnos már csak a 350ml-s kiszerelésben. Ennyiért szerintem ez az ár elég húzós, de irtó cuki és csajok, valljuk be!










Starbucks termosz - 4600 Ft

Nagyon pofás termoszai vannak a márkának, legalábbis ebay országban nagyon sokféle mutatós verzió megtalálható. Ez a fajta 3 alap színben kapható, fekete, fehér, piros. Nagyon jó a kiöntőjének a kialakítása, tuti nem fog mellé folyni az ital. Igazából nem tudom, hogy itthon milyen árban vannak ezek, sosem voltam még a kávéházban. 










Kacsás vagy macis üveg - 1000Ft

4dl folyadék fér bele az üvegbe, szerintem nagyon cuki : D A teteje sima csavarós.










Kockás termosz - 4600Ft

Nagyon csajos, nagyon elegáns termoszok, én teljesen odalennék értük, pláne az első kettőért.
Fél liter ital fér bele. A leírás szerint 6-10 óráig tarja a hőt.









My Bottle + táska - 1200Ft

A híres feliratú üveg. Lehet külön- külön is vásárolni őket. Szerintem ennek a kialakítása ugyanaz, mint fentebb a kacsás- macisé. Ennék írják, 500ml fér bele. 













Színes betétes flakon - 1500Ft

Szerintem annyira jól néz ki a képen! Bármelyik szín jöhetne! Nagyon jó megoldás, bármilyen gyümölcsöt betehetünk a kis felső részbe, az ivó része pedig akár sportoláshoz is kiváló. 800ml fér el benne.






Szarvasos termosz - 3600Ft

Aaaannyira cuki *-* teljesen oda vagyok érte! Szerintem nagyon mutatós termoszok. Sajnos csak 250ml fér bele, szóval szintén rablásnak érzem kicsit.









Üveg alakú üveg?? : D - 750Ft

Bocsi, nem jutott jobb szó az eszembe. : D  olyan kis pofásak! 550ml fér bele, ami az árhoz szerintem teljesen jó. Azt írja, hogy sportoláshoz is jó, azért kíváncsi lennék folyik-e.












Szilikon teafilter - 300Ft

Aki sok szálas teát iszik, annak megéri beruházni erre a hiper cuki szilikon teatartóra. 














Ebédes csomag - 7500Ft

Habár az ára húzós, egy teljes csomagot kapunk érte. Két részes doboz, egy leves tartó, kanál, evőpálcika és mindez egy zárható táskában. Szerintem nagyon praktikus.











Minion ételes szett - 6800Ft

1től 4 részesig lehet rendelni, a négyes szett kerül 6800 Ftba, az egyes 3000. Nagyon cuki!









Ételes csomag - 8000Ft

Szintén egy horro árú szuper csomag. Az ételes két emeletes, amelyből az egyik szint középen meg van felezve. Tartalmaz még egy evőpálcikát és egy 3decis vizes üveget.











Három emeletes ételes- 4700Ft

Sima, 3 emeletes ételes. mikrózható és fagyasztás álló. 













Emeletes pöttyös ételes - 8000Ft

3 és 2 emelettel is rendelhető. Szerintem nagyon mutatós és tartja a hőt. Nem "buci" táskába, ahol inkább felfele lehet terjeszkedni, tökéletes lenne. 











Átlátszó ételes - 1100Ft

Válaszható, hogy 3 részre legyen-e osztva a belseje vagy egy nagy tér legyen. Mikrózható, sima ételes. 










Egy terű ételes - 1150 Ft

Egy nagy tér, rajta egy picit fehér, amelyben egy kanál is található. Lehetne szebb a kinézete, akkor jobban megvennének vele, hiszen ennek egész elfogadható az ára is. 











Hello Kitty termoszos ételes - 5500Ft

Tudom, hogy sokan nagy HK fanok vagytok, így mindenképpen bele akartam ezt rakni. Szerintem nagyon szép a kivitelezés, és praktikusnak is néz ki. Ahhoz képest, hogy termoszos és ezt a márkát horror áron is tudják árulni, szerintem egész barátságos ez az összeg érte.












4 belsős ételes kanállal - 2600Ft

Zöld és piros színben kapható, 4 porciós ételes. Nekem nagyon tetszik, főleg, hogy külön leves tartó is van benne fedővel.











4 részes ételes - 2600Ft

Ez igazából majdnem ugyanaz, mint a fenti. Ugyanúgy van benne külön leves tartó, szintén négy különálló fakk van benne és árban is ugyanannyi.  Itt kék, fehér és rózsaszín változatban találjátok meg.











Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, elég nagyra sikeredett.

Ti szeretitek a konyhai kütyüket?

3 megjegyzés:

  1. Nem folyik az üveg alakú üveg. Szilikon tömítés van a kupakban és emiatt jól zár.

    VálaszTörlés
  2. Nekem folyik az üveg alakú üvrg :/ és a kupakja is kicakkozza a táskám papírrészlegét

    VálaszTörlés