2016. január 14., csütörtök

LFP! - Év színei 2016

Sziasztok!

Remek híre volt számunkra IsaBellának az új évre, ugyanis újra életre hívta a Lakkozz, Fotózz, Posztolj!-t, amit én régen is nagyon szerettem, hiszen kicsit megmozgatja a fantáziánkat. 


Az első fordulónak a témáját ő hozta, ami nem más, mint a Pantone által kiválasztott év színei: a Rose Quartz és a Serenity. Csodás, visszafogott színek, amiket próbáltam a lehető leginkább megeleveníteni a körmeimet. 
forrás
Hát nem mondom, hogy sikerült visszaadnom ezeket a színeket, de a lehetőségek ennyit engedtek. Alapnak az Essence 30 let's get lost és a the Satin kiadás 35 engaged lakkját használtam, aminek a finishéjért oda vagyok!! Mind a kettőt karácsonyra kaptam amúgy, most használtam őket először. Eredetileg a kék lakkra egy-egy rózsát akartam festeni, több kevesebb sikerrel, úgyhogy végül is az egy mozdulat technikával átfestettem és ez lett a végeredményt.. : D muszáj leszek venni már egy igazán vékony ecsetet.


Ne haragudjatok a mutatóujjam csáléságáért, pont lakkozás előtt sikerült letörnöm, amivel egyhuzamba feljött a még rajta lévő gél lakk egy darabja. 

Lent megtalálhatjátok a lányok alkotását is, nézzétek mindenképpen!


7 megjegyzés:

  1. A szatén finish elbűvölő, nekem is nagyon tetszik. Kicsit hasonlít az egyik Golden Rose Matte Nude lakkomra, csak ez sokkal fényesebb, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! A virágok csodásak lettek, az meg, hogy rózsának indult, nem is számít igazán :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, ez az erősebb fajta kék egészen feldobja az amúgy nagyon szolid színhatást :)

    VálaszTörlés
  4. Nem csodálom, hogy teljesen odavagy a lakkokért, tényleg csodálatosak! :)

    VálaszTörlés
  5. A rózsának indult virág különösen tetszik a színei miatt, nagyon jól sikerült a manikűr :)

    VálaszTörlés