2016. február 6., szombat

Alverde ajakápoló - csalódás termék

Sziasztok!

Ma egy elhibázott vásárlást hoztam nektek. A vizsgaidőszakban akaratlanul elkezdtem rágicsálni a számat amit sikerült elég szépen tönkretenni. Az egyik gyors DM-es vásárlásomon gondoltam veszek egy úgy ajakápolót mert amit eddig használtam, mintha már nem javított volna a helyzeten. Teljesen olyan volt, mintha hozzászokott volna a szám. Az Alverdés termékeknél álltam meg, gondoltam veszek valami igazán jót! Így esett a választásom a gránátalma- karitévaj ajakbalzsamukra.


Megtetszett a kiszerelés plusz még akciós is volt. A leírása intenzív ajakápolást ígér úgyhogy úgy gondoltam, hogy most egy nagyon tuti terméket fogok venni. 
Itthon az volt az első, hogy kentem is be a számat, pláne a szám sarkát mert elég fájdalmasan kiszakadt. Krémes, fehér színű anyag van benne, aminek irtó jó az illata és az íze is. Viszont kis idő múlva úgy éreztem, hogy a szám továbbra is száraz. Mintha csak a felszínén lenne egy csúszós réteg és alatta még szárazabb és cserepesebb lenne az ajkam. Úgyhogy kentem még rá...aztán próbálkoztunk még 2 napig és rá kellett jönnöm, hogy ez nem működik. 

Nagyon sajnálom mert az illata és az íze is tényleg nagyon jó, és habár nem volt egy nagy összeg (300valamennyi Ft) mégis totálisan pénzkidobásnak érzem és bárcsak valami mást vettem volna meg helyette. Mikor éreztem, hogy valami nem stimmel, hiszen nem jön a várt hatás rákerestem Krémmánián és szomorúan olvastam, hogy szinte mindenki megjárta vele. Tanulság? mindig olvass utána... pláne azért, mivel a szám sarkai a kísérletezés után olyan szinten szárazak lettek, hogy alig bírtam helyrehozni a dolgot.

Ti mit használtok az ajkaitokra ápolásként?

2 megjegyzés:

  1. Himalaya herbals kakaóvajas :) az én kirágott számnak használ ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abból van nekem is egy kicsi. Sztem már hozzászokott a szám azért nem használ.

      Törlés