2016. február 3., szerda

Balea Soft&Clean tisztító arcradírozó maszk 3in1

Sziasztok!

Ma erről a Balea termékről fogok pár sort írni nektek. Anyukámnak vettem eredetileg, mivel elég problémás bőre van, de én is kipróbáltam párszor. 


Nos, hogy a legelején lelőjem a lényeget, mind a ketten meg vagyunk vele elégedve. Neki eléggé pattanános az arca a mai napig, ráadásul nem is azok a könnyen múló fajták találják meg, így szerettem volna venni neki valamit rá, hátha. Eredetileg nem ezért indultam a DM-be, hanem egy szérumért, ami ugyan ehhez a termékcsaládhoz tartozik, de arról majd később írok. Lényegében az arról olvasott nagyon sok jó vélemény adta meg a löketet ahhoz, hogy ezt a radírt válasszam hozzá. 

A leírásában olvasható, hogy szalicilsavat és cinket tartalmaz, amik köztudottan bőr nyugtató hatásúak valamint lehúzzák a gyulladást. Ígérete szerint megszabadít a felesleges faggyútól, kitágítja a pórusainkat és megelőzi a mitesszerek kialakulását. Maszkként használva pedig szabályozza a faggyútermelést és eltávolítja a pattanásokat. 

Mitől 3in1?
Használhatjuk tisztításra mint egy arctejet. Radírozásra, illetve maszkként is.

Megmondom őszintén én nem vagyok híve az ilyen többfunkciós termékeknek, jobban szeretem egy dologra használni. Az arctisztításra és pakolásra is vannak kiváló termékek, így én ezt arcradírként ajánlom. 


Láthatjátok a képen, hogy a tubushoz hasonló kék, tartalmas, sűrűbb krémet látunk kinyomás után. Én teljesen oda vagyok az illatáért, az a tipikus, agyagos, föld illat. Benne nagyon nagyon apró szemcsék vannak, alig látszanak a képen, viszont ezek tökéletesek a mindennapi használatra, hiszen nagyon finomak, tényleg csak a felső hámréteget eltávolítva tudunk vele dolgozni. Anyukám nagyon meg van vele elégedve, remekül kiegészíti a többi terméket, amit használ a problémás területekre. Habár én jobban szeretem a durvább radírokat és nekem nincs is ilyen jellegű bőrproblémám, nekem is teljesen megfelelt. Frissnek és puhának éreztem utána a bőröm. 

Nemsokára hozom azt a terméket, aminek az indíttatására levettem ezt is a polcról.

Ti  milyen radírt használtok?

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom mennyi idős anyukád, de olyan hasonló korú lehet,mint én. :) Sajnos 2 éve én is küzdöttem a pattanásokkal, leginkább az államon és száj körül jelentek meg. A leányom javaslatára kezdtem el használni a La Roche-Posay EFFACLAR DUO[+]krémet használom és azóta eltűntek a patik :) Szinte két hét alatt rendbe tette az arcom, úgyhogy én ezt ajánlom anyudnak :) igaz, nem olcsó, de sokáig elég akkor is, ha naponta kétszer használja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy megírtad nekem. : ) mindenképpen mondani fogom neki!

      Törlés