2016. február 11., csütörtök

LFP! - Virágok

Sziasztok!

Sajnos az előző Lakkozz! Fotózz! Posztolj! fordulóból kimaradtam időhiány miatt, de most azt hiszem az egyik kedvenc témámmal térek vissza, ami nem más mint a virágok. Aki régóta követ tudhatja, hogy a virágok pingálása nagy függőségem, valahogy mindig náluk kötök ki. : D


Noémi ezúton is köszönöm a témát!! : D 
Technikát tekintve újat próbáltam ki. Megaera-nál láttam az első fordulóban és annyira megtetszett, hogy mindenképpen ezzel szerettem volna alkotni. Alapnak a NYC 032 Blancot kentem fel, 3 ujjamra az örök favorit Essence 103 space queen került, a mintát pedig zöld aktrilfestékkel valamint a s-he 393-as citromsárgájjával és a Miss Sporty fogalmam sincs hanyas számú narancssárgájával vittem fel. A fekete pöttyök szintén akrilfestékkel készültek.


Olyan kis vidám volt, öröm volt viselni. Lent megtaláljátok a többiek munkájához vezető linkeket, nézzétek meg mindenképpen!


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Valóban üde és vidám a te manikűröd is! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lett, imádom ezt a két virágos körmöt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon tetszik, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm : ) örülök, hogy tetszik : )

    VálaszTörlés
  5. Klassz lett :) Tényleg vidám

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett, ezekkel a színekkel tiszta nyári hangulatot áraszt :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kis tavaszias, csini mani lett! Tetszik. :)

    VálaszTörlés