2016. február 22., hétfő

Manikűrvadász 24.

Sziasztok!

Ma ismét vadásztunk a lányokkal. Isabella szervezte ezt a fordulót is, igazán izgatott voltam, hogy most kit kapok páromul. 


Végül a gép ZsebBoszi Andit dobta, akinél szebbnél szebb manikűrök között kutakodhattam. Nem volt kérdés, hogy valami vidám, tavaszi manit fogok választani. Alapjáraton nem szoktam totálisan ugyanazt alkotni, mert szeretem magamévá tenni kicsit a manikűröket, de ez most annyira egyben volt, annyira üde és finom hatása volt számomra, hogy nem variáltam vele. Egyedül a 3 ujjamon található topper más jellegű.

Andi bejegyzését ITT találjátok. Ugye mennyire szép *-* Odavagyok a cseresznyevirágos fákért, képekért és ez ugyanazt a szépséges érzést kelti bennem. Úgyhogy újralakottam:

Sajnos a természetes fény nem volt a barátom a kép készültekor, de azért egész jól visszaadja a színeket. Alapnak az essence the Satin 35-ös engaged lakkját kentem fel, 3 ujjamra a szintén essence winter wonderful! 01-es topper került, amiket bemattitottam. Az én fám még nem rügyezik úgy : D A mintát a szintén essence 124 wanna say hello barnával, valamint a Moyra fehér, illetve egy százas lakk bordójával festettem meg. 

Remélem tetszik nektek mind a kettőnk manikűrje. Nézzétek meg a többiekét is!

12 megjegyzés:

  1. Szép lett a te verziód is, nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, kellemes látvány! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a cseresznyevirágokat, tetszik a manikűr :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, nagyon tavaszias! Még sosem festettem cseresznyefás manit, de most a tiéd alapján kedvet kaptam hozzá :)

    VálaszTörlés
  5. A cseresznyevirágok a legkedvesebb minta, amit csak el tudok képzelni, és ez a káprázatosan szép manikűr tökéletesen mutat vele! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű a minta, és nagyon tetszik ezzel a télies topperrel is. Lehet, hogy én is megpróbálkozom majd valami hasonlóval :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett,igazán nőies ez a cseresznye virág. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen lányok a dicséretet, örülök, hogy tetszik amit alkottam. Rám is igazán üdítő hatással volt! : )

    VálaszTörlés
  9. Közeleg a ...tavasz :D Csodás cseresznyevirágos manikűr lett ^^

    VálaszTörlés