2016. február 7., vasárnap

Valentin napi ötletek

Sziasztok!

Egy hét és itt van a szerelmesek napja. Sokan szeretik, sokan nem... én kicsit sehogyse vagyok vele. Nincs az a nagy mánia, vagy rózsaszínbe borul a világ, szimplán úgy vagyok vele, hogyha van alkalom, amikor megajándékozhatjuk, vagy örömöt okozhatunk a másiknak, akkor miért ne tennénk? Persze nem csak ilyenkor kell ám... : )

Az ötletek weheartit-ról és Pinterestről vannak, nagyon jókat lehet találni. : )


Kis üzeneteket elrejteni benne



Egy kis dekor : )



Akkor nyisd ki ha...




LEGJOBB!! : DDD

Legyen szép napotok!
Ne féljetek bármikor megajándékozni a szeretteiteket!

2 megjegyzés:

  1. Kiváncsi lennék ezek közül melyiknek örülnének az embereink :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem szerintem a kaja mindig jó ötlet : DD a bacon szív pl : D

      Törlés