2016. március 15., kedd

Arcápolási rutinom 2016

Sziasztok!

Kialakítottam a legújabb arcápolási rutinomat. Sikerült az arcom mostani állapotához igazítani és minimalizálni a termékek - eddig sem túl hosszú - listáját. 

Az igazság az, hogy a korábban rettentő száraz bőröm kombinálttá alakult, amit úgy kell elképzelni, hogy a szám sarkában, az orrom körül és néha a szem alatti, arc részen is olyan száraz, hogy gyakran hámlik, viszont a homlokom pikpakk olajossá válik. Nem mondom, küzdelem volt először...hiszen abszolút nem volt még dolgom ilyen jellegű problémával, próbáltam kísérletezni krémekkel, lemosókkal. Végül a következő termékek váltak be nagyon.


Micellás víz: igazán nagy kedvencem lett a micellás víz, elsősorban a Garnier. A képen látható Baleát próba képpen vettem meg, igazából jól tisztít ez is, semmi probléma nincsen vele, egyedül ez a folyton habzó állag érdekes, valamint csípi a szemem. El sem tudom képzelni miért, hiszen parfüm mentes, vegyes és érzékeny bőrre ajánlják... nem vészes de azért nem várnám tőle. Ha elfogy biztosan Garniert fogok venni megint. Reggel és este szoktam használni és habár nem igényli az öblítést, általában leszoktam mosni. Este még szappannal mosom át az arcom (arról nem hoztam képet mert az változó, ami éppen itthon van, de mindenképpen natúr, kecsketejes), reggel pedig szimplán vízzel leöblítem.

Shea vaj estére: az egész arcomat, illetve számat shea vajjal szoktam estére bekenni. Rettentő tápláló vajról van szó, ami kicsit nehézkesen olvad fel, hiszen magasabb az olvadáspontja mint mondjuk egy kókuszvajnak, de ha sikerült eldolgozni akkor nagyon jól felszívódik és hidratál. Az andió oldalról rendeltük, mint szinte minden ilyen jellegű kencét, érdemes megnézni a leírását, hiszen tényleg nagyon nagyon jó termék, amit egyáltalán nem kezelnek különböző szerekkel. 

Vörös szőlőmag olaj reggelre: a hidegen sajtolt vörös szőlőmagolajat eredetileg evéshez vásárolta anyukám a jomagyar.hu oldalról, ebben a csomagban. Hát nekem úgy nem jött be.... : D viszont olvasgattam róla és arra jutottam, hogy magas antioxidáns és c-vitamin tartalma, valamint köztudott bőrmegújító, ráctalanító hatása miatt, mi lenne ha az arcomra kenném? Először egy hétvégi napon próbáltam ki, hiszen egy olajtól azt várná az ember, hogy még olajosabb lesz a feje, de nem. Tényleg mintha ragyogóbb lenne a bőröm, frissebb és üdébb, ha ezzel kenem be reggel. Nem igényli a lemosást, teljesen beszívódik és ami miatt 5+-os, nem olajosodik a homlokom, egyáltalán! Ha nem használom, akkor már a délelőtt folyamán jelentkezik a probléma, viszont ezzel egész nap kordában tudom tartani a bőröm. Sajnos elég csúnyácska így ebben a flakonba, és kicsit nehezen kezelhető, de még nem találtam jobb tárolási módszert. Az adagolást tekintve, egy hosszú nyelű kiskanál szárával nyúlok bele, amiről próbálom aztán lerázni a felesleget még a flakonban, majd rákenem a többit a fejemre, amit az ujjaimmal dolgozok/masszírozok el. Így pont ideális mennyiséget veszek fel, se nem sok se nem kevés.

Labello reggelre: Korábban, az egyik csalódás termékemnél írtam, hogy a télen sikerült kicsit tönkretenni a számat. Nagyon cserepes lett és az idegesség melléktermékeként elkezdtem rágni... akkor jó megoldásnak tűnt egy natúr ajakbalzsam megvásárlása, aztán rá kellett jönnöm, hogy nem volt olyan jó. Úgyhogy mérgembe bementem és megvettem a Labello original verzióját, nem akartam már mást csak egy színtelen, szagtalan, táskába bedobható és könnyen felapplikálható hatásos terméket. Ebben igazából még sosem csalódtam, valamint most felváltva használom ugye a shea vajjal, amit estére kenek. Ez a kettő remekül kiegészíti egymást, teljesen helyrejött a szám, már csak arra kell figyelnem, hogy ne kezdjem el megint rágicsálni, ha problémába ütközök.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, esetleg újat is tudtam mutatni. Ha hasonló problémával küzdesz, mindenképpen ajánlom a szőlőmagolajat, egy próbát megér, hátha neked is ilyen jól működik majd! : )

Legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. Ez a vörös szőlőmagolaj nagyon jónak tűnik :) különbözik a sima szőlőmag olajtól? Azt már használtam :) Megnéztem a csomagot, amiben hozzá lehet jutni, és láttam, hogy van hozzá szőlőmag őrlemény, ami tök jó lehet testradírba, vagy arcradírba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam már énis a sima szőlőmagolajat, habár régebben és nem arcra. Viszont nekem az nem szívódott be úgy mint ez.

      Színre és szagra is más. Ez zöldszínű és kicsit ilyen poshadt boros szaga van :D de arcon abszolút nem érvényesül.

      És igen, az őrlemény radírnak is nagyon jó lehet, viszont az sokkal fogyaszthatóbb. Szintén boros íze van és elvileg számos jótékony hatással bìr belülről is. : )

      Törlés
    2. Hmmm, lehet rendelek egy ilyen szettet, kíváncsivá tettél :D , a poshadt boros szagon pedig majd túlteszem magam :P

      Törlés
    3. : )))

      remélem írsz róla, ha rendelsz : )

      Törlés