2016. március 13., vasárnap

Egészséges gumicukor otthon

Sziasztok!

Mára ígértem ezt a bejegyzést...hát még van 40 percem. : D

Anyukám találta az interneten ezt a receptet és gyorsan kiírta, hiszen alig kell hozzá valami és pik pakk el is készül. 


Hozzávalók:

  • 3 citrom leve
  • 3 narancs leve
  • 2 csomag zselatin (én a 20g/csomag Horváth Rozisat használtam)
  • 3 evőkanál eritrit
Minden hozzávalót beleöntünk egy lábasba, majd addig melegítjük míg fel nem forr. Forrás közben még kavargatjuk, hogy egyneművé váljon, teljesen feloldódjon a zselatin. Amikor ez megtörtént, szilikonformákba adagoljuk őket. A forma mélységétől függően 15-25 percre a mélyhűtőbe rakjuk őket, hogy jól megdermedjenek. 

Az igazság az, hogy nem lesz annyira kemény, mint egy bolti gumicukor, de közel olyan és finom is. Legközelebb csak narancsból, illetve répából fogjuk kipróbálni, mert így elég savanykás lett, erre azért figyeljetek. Ha valaki abszolút nem szereti a savanyú ízt, akkor citrom helyet mást próbáljon ki.

Ebből az adagból kb 3 és fél formányi fog kijönni.

Szép napot nektek!

2 megjegyzés:

  1. Jónak tűnik. Kiírtam magamnak, majd megcsinálom hétvégén szerintem.
    Köszi a receptet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen, remélem ìzleni fog : )

      Törlés