2016. március 16., szerda

Tavasz a körmökön

Sziasztok!

Ma egy tőlem már abszolút megszokhatott manikűrrel jöttem, ugyanis virágos körmöket alkottam...ismét.


Mostanában kicsit elmaradoztak a körmös bejegyzések, nem igazán van időm és hangulatom pingálni, így gél lakkot vagy zselét rakok rájuk, hogy tartósan szépek legyenek. A citromsárga és fekete ebayes zselé, a fehér az Diamond Nails 02, a virágok pedig a s-he 393 citromsárgája és a Miss Sporty 5139-es narancssárgája.

Remélem tetszik nektek, szerintem igazán vidám, ami elkel ebben az őrült időjárásban. : )

Szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Nem vagyok nagy sárgás, de kacsintgatok a szín felé. Máson mindig tetszik, magamon szinte elképzelhetetlen. De majd veszek egy nagy levegőt.
    Meg virágos manikűröket keresgélek, és a tied tetszik. Feldobná a napjaimat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút tavasz!! : DDD Én sem vagyok ez a telibe sárgás, ruhatárba esélytelen : D de amikor megcsináltam nagyon vágytam valami vidámra és melegre, és végignézve a zseléken ez tetszett meg : )

      Törlés