2016. március 12., szombat

Üde tavasz

Sziasztok!

Idejét sem tudom már mikor hoztam nektek ruha összeállítást. Már érződik, hogy nyakunkon a tavasz, próbálok kicsit én is megújulni, befogadóbb lenni. Az igazság az, hogy a januári mélypontom kitolta magát, nem véletlenül lettek ilyen ritkák a posztok. Voltak olyan napjaim amikor egyszerűen semminek nem tudtam örülni, nem tudtam mosolyogni és megjátszani se volt kedvem.

Viszont most már próbálom magam összekapni, nem érdekem se magam se a környezetem rombolni ezzel. Persze közrejátszik az is, hogy végre jobb idő van kicsit, ki-ki süt néha a nap. Ennek örömére egy jótékony hatású napszemüveg és sálvásárlást is végrehajtottam.

Ma viszont ezt az üde kis szettet hoztam nektek, remélem tetszik!


spring is here

Legyen szép hosszú hétvégétek! 

4 megjegyzés:

  1. Közel hasonlóan voltam felöltözve múltkor. A cipőm volt fekete. :)
    Tetszetős szett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nőcis de vagány is : )) szeretem az ilyet. Biztos nagyon csini voltál ; )

      Törlés