2016. május 27., péntek

Born Pretty Store - Fekete- fehér virágos vizes matrica

Sziasztok!

A BPS csapata volt olyan kedves és küldött nekem tesztelésre pár matricát. Az első, amit megmutatok nektek ez a virágos vizes matrica. Az igazság az, hogy amikor megláttam a csomagban, nagyon megörültem neki, hiszen gyakran készítek virágos manikűröket. 


Nos, igen....a fehér alapon a fehér matrica nemigazán látszik, de EZEN a linken meg tudjátok nézni, illetve meg is tudjátok rendelni ezt, vagy a másik kétféle verziót. 

Ugye az előző bejegyzésemben írtam, hogy az Essence narancsos korallos körömlakkja valahogy nem passzol hozzám, viszont sikerült valamivel feldobnom, amivel mégis magaménak érzem. 


Ez a matrica volt az. Eszembe jutott, hogy itt vár arra, hogy kipróbáljam, hát itt a remek alkalom! 4 db fekete mintát használtam fel rá, kettőt a gyűrűs ujjam felére, függőlegesen, kettőt a középső ujjam felére, felezve helyeztem fel. Megmondom őszintén, sosem próbáltam még ezelőtt vizes matricát sikeresen...tudom, hogy már nagyon régóta divatba van (ha lehet így fogalmazni), de eddig engem nem hozott lázba. Egyetlen egyszer próbáltam, egy teljes körmös verziót és totális katasztrófába fulladt az egész, így jegeltem a témát egészen idáig. Van a hátulján leírás is, így az is meg tudja csinálni, aki sosem hallott még erről a technikáról. Habár azt írja, hogy 10-20 másodpercre rakjuk szobahőmérsékletű vízbe, ennél több kell neki, kb. 30-35mp.  Ennyi idő után szépen le lehet csúsztatni a mintát. Könnyen felhelyezhető, mozgatható is ha nem a megfelelő pozícióba sikerült először felrakni, így kezdőként sem volt komoly problémám vele. Szépen körbevágtam, majd rásimítgattam a körmeimre. Sokkal egyszerűbben ment, mint gondoltam, vagy mint tapasztaltam a teljes körmös próbálkozásnál. 


Nekem nagyon tetszik a végeredmény, szerintem ez egy igazán jól kihasználható matrica, hiszen fekete és fehér verziót is kapunk a csomagban, így bármelyik színre rá tudjuk rakni. Magamtól biztos, hogy nem kísérleteztem volna vele, de így benne van a pakliba, hogy egyszer újrarendelem, mert nagyon tetszik ez a minta. 

Ti szeretitek a vizes matricát?

2 megjegyzés:

  1. Emlékeim szerint nem matricáztam még sosem. Igaz, én nem magamnak csinálom a körmeimet, hanem van egy szuper manikűrösöm, aki saját kézzel festeget ilyeneket.
    Megfogott most ez a minta... nehogy ilyen legyen a következő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép ez a minta, szeretem az ilyeneket. Legközelebb teljes körmösre csinálom : ) akkor nem lesz olyan kis bénácska a "vágatnál".

      Törlés