2016. május 29., vasárnap

eBay watch list *2 - papírírószerek

Sziasztok!

Az előző watch listes bejegyzés után meghoztam a következő giga adagot! Úgy gondolom, hogy ez sokak szívét megdobogtatja majd, hiszen különböző papírírószeres holmikról fogok majd linket hozni. Az igazság az, hogy én is totálisan oda vagyok értük és kilóra meg lehet venni a legegyedibb dolgokkal. Ahogy nézelődtem a termékek között sorra az az érzésem volt, hogy miért nem ismertem még az ebayt általános, középsulis koromba?? Számomra mindig is fontos volt, hogy olyan holmikkal vegyem magamat körbe, ami nem a tucat és engem tükröz. Így tökéletesen fel tudtam néha idegesíteni anyukámat, hogy miért nem találtam meg a hipermarketben a 600milliónyi füzet és tolltartó közül azt, ami nekem kell. : D




Japán stílusú füzet - 2000Ft

Szépséges! Odavagyok a cseresznyefavirágért, az ilyen mintás dolgokért és hát egyszerűen gyönyörű ez a megfestés. Sima, egyszerű csíkos a belseje és viszonylag még vastagnak is mondható.













Japán stílusú füzet 2. - 2150Ft

Nem hiszem, hogy sokat kell magyarázni miért szerelmem ez a füzet! A színek, a minta...ismét egy művészi borító!











Macskás toll - 520Ft

Szerintem minden cicarajongó örülne egy ilyen tollnak, nagyon aranyos pláne az a gülüszemü. 0,5mm vastagságú az írórésze.













Csontos toll - 220Ft

Na ezért is oda vagyok!! Nem csak egészségügyi dolgozóknak, hanem ilyen kissé morbidoknak is tökéletes ajándékötlet, mint én. Nagy pacsi annak, aki kitalálta mert hihetetlen ötletes!









10 db-os színes tollkészlet - 840Ft

Többeknél láthattátok már ezt a készletet, de annyira cuki a csomagolása, hogy betettem én is. Nagyon szemezek vele! 0,38mm-esek a hegyek.









6in1 színes toll - 220Ft

Azt hiszem Asuke blogján láttam először ezt a tollat egy ebayes bejegyzésben és rögtön le is mentettem mert egy ilyet muszáj leszek rendelni! Újraélem általános iskolás koromat, komolyan! : D










Fantasy Forest füzet - 1600 Ft

Igen...lehet még fokozni a hűha érzést! Hát nem meseszépek ezek a füzetek? Teljesen elvarázsolnak ezekkel a színekkel! Belül csíkosak.












Álombéli füzetek - 2000 Ft

Nincs. Mit. Mondanom.

Ránézel és beleszeretsz! : D












Minis színes napló - 700 Ft

Pici de vastag, belül különböző, csajos mintás és színes oldalakkal van tarkítva.













Mini jegyzetfüzet - 200 Ft

Pici, csíkos cuki jegyzetfüzet. Nem gondolom, hogy túl sok minden férne bele, de egy tematikus, nem sok helyet igénylő füzetkének be lehetne fogni.












Marvel füzet - 3700 Ft

Ugye nem csak nekem fáj a szívem az ára láttán?? Hát annyira menő már ez a füzet! Rohadt jól néz ki és elég strapabírónak is néz ki így képről.













Csavarhúzó toll - 220 Ft

Egy toll az igazi ezermestereknek! Apának, barátnak, párnak, férjnek vagy a "minden helyzetben feltalálom magam" típusú barátnőknek tökéletes ajándékötlet!











Cigi toll - 1400 Ft

Hasonló áron adják, mint a rendes cigit. : D Habár sosem pártoltam a dohányzást, ez egy remek ajándék lehet pöfékelő barátoknak.















Tank toll - 460 Ft

A háború vagy tank őrült ismerősöknek ötletes és jópofa ajándék lehet.













Boci mintás színes tollkészlet - 1300 Ft

Cuki, színes. tűhegyű tollkészlet. Az árért 12 db-ot kapunk. 0,38mm a hegy vastagsága.















Kés toll - 220 Ft

Az igazi harcos lelkűeknek is készítettek tollat.













Injekciós tű toll - 330 Ft

Szintén egészségügyben dolgozónak remek ajándékötlet, de igazából nagyon mutatós bárki is használja.














Galaxis toll készlet - 750 Ft

6 db meseszép borítású tollak kapunk 100 ft alatt. Úgy érzem, hogy akik szeretik a galaxis mintát azoknak szinte kötelező ez a tollkészlet! : D Kíváncsi lennék rá,  hogy élőben is ennyire mutatós-e a borítása, mint a képen.







Rúzs toll - 800 Ft

Egy toll az igazi csajos csajoknak! 10 db-ot kapunk a pénzünkért úgyhogy egy igen széles baráti társaság írhat az egyen tollukkal! : D














Virágos tolltartó/neszesszer - 200 Ft

Na erről írtam! Milyért nem ismertem én az ebayt korábban, hát milyen szépségesek ezek a tolltartók és milyen kis semmi pénzért árulják őket!









Mini tolltartó - 600 Ft

Ez tipikusan az a tolltartó, amibe 2 tollat hordunk egy radírral meg egy vonalzóval. Semmi több. Pontosan ezért nem jó nekem, hiszen én olyan mennyiségű cuccot hordok csak a tolltartómba, hogy embert lehet vele ölni... viszont annyira szépek, hogy mindenképpen meg akartam őket mutatni.









Színes post it - 290 Ft

Hosszúkás alakú színes post it-eket tartalmazó állatos kis csomi. 











Húzós post it - 540 Ft

Szerintem nagyon ötletes ez a megoldása a post it-nek, hiszen itt nem kell bénázni azzal, hogy a lehúzás miatt csálén áll a papírka. Azt nem tudom, hogy hogy van megoldva a ragadás, talán az egész ragacsos? Egyébként 8 méternyi papírt kapunk, ami elég jó ezért az árért!











Kemény fedeles post it csomag - 1000 Ft

Szerintem ez egy elég jól kihasználható szett, hiszen a kemény fedél miatt könnyedég magunkkal tudjuk vinni a táskába, illetve a papír felülete sem túlmintázott, túl színezett így jól látható a felírt dolog. 










Elvont nyuszi post it - 430 Ft

Ez volt a másik olyan termék amire azt mondtam, hogy miért csak most?! Oda vagyok érte, annyira jól néz ki! Ezek a minták, meg úgy az egész...biztosan fogok rendelni. Persze cukik az állatos verziók is, de ez az ami igazán passzol hozzám!













Mintás post it - 220 Ft

A szokásos kis csomag, különböző mintájú papírkákkal. 










Virágos kis tolltartó - 300 Ft

Szintén a kevés dolgot magukkal hordóknak megfelelő ez a szép virágmintás és csipke résszel díszített tolltartó. 









Zsiráfos pakolós tolltartó - 3000 Ft

Ez már egy jobban kihasználható példány, még egy fent már mutatott post it is elfér benne, a gumis rész pedig szépen oda is fogja. Cuki zsiráffal van díszítve, szerintem egész jól kihasználható de az ára egy kicsit húzós. 











Szuperhősös tolltartó/neszesszer - 700 Ft

Utoljára hagytam a legmenőbben! : D Hát mennyire jó már és nem is olyan drága! Rajongónak nagyon jó ajándékötlet!










Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés és tudtam esetleg jó dolgokat mutatni vagy jó ötleteket adni. Mindegyik termékre ingyenes szállítás van. 

Legyen szép napotok!

3 megjegyzés:

  1. Imádok papírírószer üzletekben ólálkodni. :D A 10 db-ot színes szett szuper, már listára is vettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd : D van nálunk egy giga nagy, ha beszabadulok nagyon sok időt eltöltök ott, gondolkozva és le-föl pakolva a cuccokat hogy kell ez? Áá nem...de mégis. :D nem leskelődnek utánam (nem úgy mint egy Rossmannba) hogy ugyan lopok-e de már néha én érzem kellemetlenül magam, hogy mi a fenét tudok annyit bámulni és variálni : D

      Törlés
  2. A virágmintás tolltartó nekem is megvan, és meglepődnél, milyen sok minden fér bele, van benne vagy 10 különböző toll,ceruzák, hibajavító :D
    Persze relatív, hogy ez sok, vagy kevés-e :)
    ezen kívül még a 10 db-os színes tollkészlet, és a pasztell sokszínű toll van meg nekem. Mindegyik szuper :D

    VálaszTörlés