2016. május 25., szerda

Essence - 12 mandarine bay

Sziasztok!

Ma ismét egy új Essence lakkomról hoztam nektek pár képet. Az igazság az, hogy a boltban nagyon megtetszett a színe, majd amikor felkentem először, nagyot csalódtam. Szép szín, de nem rajtam. Totál műnek tűnik, valahogy nem passzol a bőrömhöz.


Szokásos ecset, szokásos minőséggel. Gyorsan szárad, bírja is pár napig. Egy szép narancsos korallos szín. Még a kettőt fizet hármat kap akció keretében tettem rá szert.


Akkoriban rögtön fel is kentem mert nagyon kíváncsi voltam rá. Kicsik voltak a körmeim és időszűkében fedőt se raktam rá, így igen hamar elkezdett pattogni. Hogy őszinte legyek, úgy még borzalmasabbnak éreztem. Elve egy pattogó körömlakk nem szép, de ezzel úgy nézett ki a kezem mintha koszos is lenne a körmöm, el lenne színeződve alatta. Nem tetszett....egyáltalán nem. Most, hogy hosszabb már, talán jobban mutat rajta. Az igazság az, hogy magával a lakkal nincsen semmi baj, a teljesen megszokott Essence minőséget kapjuk, egyszerűen nagyon nem érzem magaménak!

Viszont sikerült találnom valamit, amivel kicsit javíthatok a helyzetetn. Hogy mit? A következő bejegyzésből kiderül. : )

2 megjegyzés:

  1. Másokon mindig tetszik ez a szín, akár lakk, akár ruha, akár akármi. Magamon viszont, nem. Idegen tőlem sajnos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlóképp érzek : D a fekete matricával sikerült kicsit feldobni, de valahogy még így sem az igazi

      Törlés