2016. május 5., csütörtök

LFP! - Szupergonoszok

Sziasztok!

Hosszas hallgatás után megtöröm a csöndet. Nem szeretném taglalni, hogy miért nem készült bejegyzés és nem szeretnék semmit előre ígérni. Ugyanis eléggé be vannak táblázva a napjaim, de azért szeretnék írni nektek mert hiányzik. 



Alkotási kedvemet nem más hozta meg, mint a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! kezdeményezésünk, aminek a témáját most Mesy adta meg. Ez nem más, mint a szupergonoszok! Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, hiszen egészen kicsi korom óta a negatív karakterek vonzottak. Már abban a kevés Disney filmben is, amit láttam, mindig a gonosz volt a kedvencem. Úgyhogy elkezdtem törni az agyamat, hogy kit elevenítsek meg a körmeimen, végül a klasszikus Jokernél maradtam. 


Nem mondom, hogy ez lett életem manikűrje, de jó volt újra alkotni kicsit. Kezdenek a körmeim magukhoz térni a sok gyepálásból, aminek kifejezetten örülök. Nemsokára írok is róla, hogy mi segített rajtuk.


A lila alap szín az az Astor 267 purple queen lakkja, a fehér az Moyra. A díszítő csík az ebayről van, a többit pedig akrilfestékkel festettem meg. 

Remélem tetszik nektek, nézzétek meg a többiek munkáját is!


6 megjegyzés:

  1. Huhh, ez nagyon durva :)) Végre egy gonosz karakter akit én is ismerek! Tök jól megfestetted Jokert, és örülök hogy megint lehet olvasni téged!!!

    VálaszTörlés
  2. Hű, szuper jó lett, nagyon jól megfestetted a karaktert, és a haja mennyire jó ötlet :D Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és köszönöm! : ))

      Törlés
  3. Rögtön felismertem a karaktert, még mielőtt elolvastam volna a szöveget. :)
    Örülök, hogy visszatértél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálom pótolni az elmaradásokat : ))

      Törlés