2016. június 7., kedd

LFP! - Autó(k)

Sziasztok!

Bármennyire is készen voltam ezzel a manikűrrel időben, nem sikerült posztolnom, ugyanis az élt nem mindig kompatibilis a blogger life-al. Viszont most hoztam és a jövőhét vége felé megmutatom nektek az összes elmaradt manikűrt is. Ennek a fordulónak most én voltam az ötletgazdája.




Talán nem volt nehéz kitalálni, hogy ebben a témában mit fogok alkotni, aki követ instán vagy kicsit jobban ismer az sejthette, hogy mit fogok választani. Hát nem volt egyszerű...látszik is :'D de maradtam már ennél a lakkozásnál. Alapnak az Essence 31-es electriiiiiic lakkját kentem fel, a sárga pedig a Rivel de Loop young express colour 13 yellowness-el készült. Ezzel a lakkal nemsokára hozok egy külön manikűrt is.

Nézzétek meg a többiek alkotását is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése