2016. október 21., péntek

Őszi körmöm

Sziasztok!

Régen hoztam körmös bejegyzést, így épp itt az ideje, hogy megmutassam a mostani manikűrömet.


A fenti képek természetes fénnyel készültek. A barnás-aranyos gél lakkot még a nyáron néztem ki magamnak, hogy mennyire jó kis őszi szín lehet. Megmondom őszintén, hogy teljesen oda vagyok érte, ezekkel az apró kis ezüstös csillámokkal és a feketével kombinálva rettenetesen jól mutat. A középső ujjamra egy ebayről vásárolt nyomdalemezről nyomdáztam bogyós bokor mintát egy Lorás fekete körömlakkal. 


A vakus képeken talán jobban átjön a csillogás. A gyűrűs ujjamra ebayről rendelt zselé került, amire ugyanarról a nyomdáról szerettem volna nyomdázni... ha közelről nézzük teljesen kivehető a minta, távolról viszont csak némi aranyos csillogás látszik benne. Több, mint valószínű, hogy ezt a Profinails 151-es arany szépséget fogom használni a karácsonyi manikűrömhöz is valami mély zölddel. 

Remélem tetszett nektek.
Legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. Uuuuu, csak nehogy hasonló legyen az enyém következőre. :)
    Tetszetős!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan ^_^ Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  2. Tényleg nagyon őszies, a csillogás meg nagyon jót tesz neki :)

    VálaszTörlés