2016. október 3., hétfő

Valóra vált-e a kívánságlista?

Sziasztok!

Egy wishlisttel szerettem volna eredetileg visszatérni a blogvilágba, de aztán egyre többet gondolkoztam rajta, hogy meg kéne nézni a tavalyit, hogy abból mi valósult meg. Úgyhogy most megnézzük, hogy a közel egy éves bejegyzésemből mit sikerült beszereznem.



Nos látható, hogy a kinézett táksákat nem sikerült beszerezni, leszámítva a 19-es Filát. Habár vettem egy kis, szaladgálós virág mintásat, az a hidegebb időben nem állja meg a helyét, illetve a kis méretű sötét táska is várat még magára. A hatos számú giganagy ülőpárnáért még mindig fáj a szívem, de valószínüleg fog is még egy darabig az árát tekintve. Aki olvas, az tudja, hogy keresem a tökéletes parfümöt...ez továbbra is így van, a Sí pedig nem jött velem haza, mivel párszor még megszaglásztam és már nem tetszett annyira. A futó felső és nyakvédő az éven is terítéken van, remélem végre sikerül beszereznem, nyáron nem láttam ennek idejét, de mostmár hivatalosan is beköszöntött az ősz, így egyre inkább sürget az idő. Könyvek terén sem volt termékeny az elmúlt év. Az igazság az, hogy nagyon ritkán veszek könyvet mert a sztorinak úgy igazán meg kell fognia. Szívesebben olvasom újra és újra a már meglévő, "jól bevált" példányokat. Egy nagy hajvasat továbbra is szeretnék, eltitkolt szándékom, hogy karácsonyra ezt fogom majd kérni...:D még meglátjuk.

A többi terméket sikeresen beszereztem. A legnagyobb kihívást a kabát jelentette, viszont egy szuperjó, szuper meleg, igazi toll betétes példányt sikerült megvásárolni a Vögele-ben.

Remélem tetszett nektek a "visszarázódós" bejegyzésem.

Legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

  1. Az a baj a kívánságlistáimmal, hogy amint lekerül róla egy tétel, három másik jön a helyére, így gyakorlatilag sosem teljes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem mondom, hogy az enyém ne bővült volna :D Még fontolgatom, hogy most írok-e egy újat.

      Törlés