2016. november 27., vasárnap

DIY Karácsonyi likőr | fehércsokis- mézeskalácsos

Sziasztok!

Ma ismét videót hoztam nektek, amelyben egy tejszínes likőrt fogok elkészíteni. Nagyon hamar megvan, nem kell hozzá csak 4 hozzávaló és igen finom. Akár ajándéknak is megfelelő.



Hozzávalók:

  • 250 g fehér csokoládé
  • 4 dl habtejszín
  • 3 dl vodka
  • 2 tk mézeskalács fűszerkeverék
Tökéletes az adventi időszakra egy kuckózós vasárnap estére vagy akár karácsonyi gazstro ajándéknak is. 

Szép adventet nektek!

6 megjegyzés:

  1. Neked is szép adventet! :)
    Ezt mindenképpen meg fogom csinálni, de majd megírom, hogy sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uuu okés, kíváncsi vagyok! :)

      Törlés
    2. Jelentem, elkészítettem ma reggel, mert kísérletezős hangulatban voltam.
      Nagyon finom,és azért üt.
      Annyit módosítottam rajta, hogy türelmetlenségemből fakadóan, nem mézeskalács fűszerkeverékkel készítettem, hanem egy teáskanál vanília aromával, egy kávéskanál fahéjjal, és egy fél kávéskanál szegfűszeggel.
      Teljesen jól működik, úgyhogy, ha már ennyire finom a prototípusom, akkor karácsonyra nagyobb adaggal megcsinálom, mert most feleztem az adagot magamnak. :)
      Köszönöm a receptet! Nagyszerű!<3

      Törlés
    3. Örülök neki! ^_^ igazából ezt már lehet variálni, a csokit is meg a fűszereket is, ki mit szeret :) Én is biztosan el fogom még készíteni, nagyon ízlett itthon :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper és pofonegyszerűnek tűnik. Valószínűleg meglepem vele az itthoniakat majd 🙈

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg egyszerű :) semmi komolyabb konyhai ügyködést nem igényel. remélem te is sikert aratsz!! ;)

      Törlés