2016. november 23., szerda

Haj sztori

Sziasztok!

Réges régen írtam már a hajamról, az utolsó bejegyzés ezzel kapcsolatban a  L'oréal PRODIGY rezes világosszőke festékével kapcsolatban született. Úgy gondolom, hogy most, így több mint egy év elteltével érdemes írni arról, hogy mi a helyzet a fejzetemmel, bár az igazság az, hogy nagy történések csak az ősszel voltak. 

A prodigy-vel csak egyszer lett befestve a hajam, utána áttértem a Wellaton 9/3 Aranyszőkére. Ezt
láthatjátok az első képen. Kb. egy évig ezzel volt festve a hajam, hol jobban tetszett, hol kevésbé, viszont a nyár végére kezdett az egésznek sárgás hatása lenni, valahogy nem volt már egyforma a színe se, úgyhogy úgy döntöttem, hogy bejelentkezek a fodrászhoz és egy vágás kíséretében be is festetem. Egy strawberry blonde színt szerettem volna, amiről már korábban is írtam. Most leginkább Blake Lively képét mutogattam a fodrásznak, hogy valami ilyet, vagy ehhez hasonlót produkáljon. 



Helyette kaptam egy dögös vöröset, amit a második kép egyáltalán nem ad vissza, ettől sokkal de sokkal vörösebb volt, viszont hiába nézegettem a képeket, amiket akkor csináltam, valahogy egyik sem adja vissza az intenzitását. Barátkoztam vele, megvártam egy mosást, hogy mennyit fog fakulni a szín, de továbbra is marha sápadtnak éreztem magam vele. Nagyon tetszett a szín, nekem minden vörös haj tetszik, nincs olyan árnyalata, amiért ne lennék oda. Viszont most valahogy nem erre vágytam, nem ezt szerettem volna. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy belevágok egy c-vitaminos világosításba. Kb. 10 percig volt bedunsztolva a fejem egy balzsam + 1 evőkanál C- vitamin cuccba és megmondom őszintén azt hittem, hogy a hatása a nagy nulla lesz, de NEM! Ez ismét a fényerők hibája, de a harmadik képen sokkal sokkal szőkésebb volt a hajam, szinte teljesen ledobta a vörös színt. Ha az életbe olyan lett volna, mint most itt a képen, hagyom úgy :D de nem olyan volt sajnos...

Úgyhogy rákövetkezendő héten újabb otthoni kotyvasztás következett, ezzel értem el a negyedik képen látható állapotot. Így már szinte teljesen visszanyertem a korábban szőkére festett hajamat, kivéve a fejtetőn, mert ott még mindig vöröses beütése volt, de azzal már nem foglalkoztam, "jóvan az úgy", nem volt annyira feltűnő. Aztán pihentetés jött, több mint egy hónapot hagytam nőni, pihenni, tettem rá pakolást, ápolgattam a hajvégem. Szerencsém volt mert nem úgy nézett ki, mint egy brutál hajlenövés, hanem mintha ombréra lenne festve a hajam. Igaz, hogy az utóbbi időben inkább már csak összefogva hordtam, mert kiengedve mégiscsak szembetűnőbb. 

Ezután úgy döntöttem, hogy megpróbálkozok ismét a fodrásszal. Ugyanahhoz mentem, hátha csak először elbeszéltünk egymás mellett és másodszorra jobban fog elsülni a dolog. Továbbra is a szőke, egy kis vöröses beütéssel volt a kívánság. A fodrász még a vöröses beütésről is le akart beszélni, mert minek az nekem. Na - gondoltam magamba - jó úton haladunk. Az eredmény az ötös képen látható. Én elhiszem, hogy megnevezésében ez szőke, de hogy nekem nem az, az biztos. Nekem ez egy konyakos homok szín, de nem szőke. Egyelőre barátkozunk, megvárok egy hajmosást, hogy mennyit fog engedni a színéből. Aztán meglátom mi lesz vele... több elképzelésem van, de erről majd később.

Szép napok nektek!

6 megjegyzés:

  1. Az első kép nem rossz, sőt, az a szín élettel teli, szemben a többivel.
    Én azzal mentem nyáron a fodrászhoz, hogy felül tűzpiros, alul szőke szeretnék lenni, vagy fordítva, ezt vele akartam megbeszélni. Ebből lett az, hogy élénk piros lettem, ami elsőre remek volt, másodjára viszont már több probléma is lett vele onnantól kezdve, hogy átütött a szőke, odáig, hogy hajmosásnál gumis érzés volt a tenyeremben. Szóval, aztán magamnak festettem át tűzpirosra (ilyen most), és a fodrász csak vágja...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom eldönteni, hogy a fodrászok direkt csinálják, hogy nem olyan lesz mert akkor többet megyünk...vagy ennyire nem tudom átadni mit akarok. Fogalmam sincs. Eddig én is csak vágás miatt voltam. Annyi a jó, hogy most nem átmenetes a hajam színe, mint a vörösnél, úgyhogy én is visszaveszem a kezembe az irányítást.

      Törlés
    2. Tegnapi sztori. Összefutottam egy fodrász ismerősömmel, aki szabályszerűen vinnyogni kezdett azon, hogy néz ki a hajam. Szerinte kikopott, matt, az ő szavaival élve Született feleséges a hajam, neki nem tetszik. Mivel hosszú, ezért lapul a súlyától, az se tetszett neki. Eldöntötte, hogy ő vágni fog belőle (félek), és befesti nekem pirosas-lilás-pinkesre (nagyon félek). Nem akarom a festést engedni neki, mert félő, úgysem olyan lesz, mint amilyet szeretnénk. A végén olyan lennék, mintha egy paradicsommadár landolt volna a fejemen.
      Nem tudom, miért csinálják ezt. Kezdek jobban parázni a fodrászoktól, mint a fogorvosoktól.

      Törlés
    3. Amúgy igen, valahogy látni a szemükön, hogy hiába beszélsz, egyik fülükön ki, másikon be. Mintha el se jutna az agyukig. Jó nem mindegyik ilyen, én most utóbb tényleg hittem azt, hogy most sikerült átadni, aztán mégse. Én is félnék a helyedbe... :D

      Törlés
  2. Nekem majdnem mindegyik képen tetszik a hajad színe, kivéve talán a 4. az nem annyira. De olyan szép arcod van amúgy, szerintem neked bármi jól áll :) Én is sokszor viszek képet a fodrászhoz, nálunk a vágás szokott néha félre-csúszni, biztos nem jól magyarázok, vagy nekem nem áll olyan jól amit elképzeltem, nem tudom. Most épp 1 hét múlva megyek, long-bobot vágatni. Hát kíváncsi leszek :D Festeni otthon szoktam, többnyire a természeteshez közeli árnyalatokra, így nagyon nem tudok mellé-lőni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj aranyos vagy, köszönöm szépen! :)

      Na én is kíváncsi leszek a long-bobra :) A vágással is vannak rossz tapasztalataim... volt aki elfelejtette az egyik oldalt megszedni és én ügyködtem utána itthon, olyan is volt, aki túl rövidre vágta a felső "részt" és alig vártam, hogy megnőjön mert így eléggé kezelhetetlen volt. Pedig szerintem semmi extrát nem kérek :DD

      Törlés