2016. november 25., péntek

Milliomos lennék | szoba terv

Sziasztok!

A cím kissé túlzó, de kell gyűjtögetnem, hogy megvalósítassam a terveimet. Valamikor tavasszal fogalmazódott meg bennem az, hogy fel kéne újítani a szobámat. Tavaly ki lett festve, dísz léc lett felrakva és hosszú évek után, laminált padlóra lett cserélve a padlószőnyegem. A gondolat, hogy lecseréljem a berendezést szerintem a tavaszi nagytakarítás után jött, amikor rájöttem, hogy elegem van a sok felületből, kis fakkokból. Az akasztós szekrényem kicsi, úgy kell betuszkolni a ruhákat, a vitrin pedig már fullra tele van, egy nagy káosz benne minden, akkor is ha próbálom rendszerezni. Könyvek, egyetemi jegyzetek, angol anyagok és dekorációs dolgokkal van telerakva.Egyszerűen nem férek rendesen. Úgyhogy elkezdtem nézelődni és természetesen a gardrób szekrények fogtak meg, jó nagy tolóajtóval. A legtöbb viszont nem elég hosszú, valami olyat kerestem, ami most már mindent el tud nyelni, rázárom az ajtót és nincs káosz érzet. 
Végül megtaláltam a Möbelix honlapján a tökéletes szekrényt, ami Joker névre hallgat. Több, mint 3 méter hosszú, úgy érzem, hogy ez tényleg mindent el tudna nyelni.

Közvetlen LINK
A színe nagyon tetszik, mindenképpen fehéret szerettem volna, de kifejezetten pozitív, hogy nem csak fehér. Én nagyon szeretem ezt a fás kinézetet, hasonló a padlóm is, kicsit sötétebb, úgyhogy szerintem nagyon jól passzolna a szobához. 61 centi e mélysége, kb. ennyi a mostani szekrényemnek is, így teljesen jó a mérete. Ééés láttam már leakciózva is, szóval gyűjtök és várok. :D

Eredetileg úgy tervezetem, hogy a fiókos szekrényem, ami régen a giganagy íróasztalomhoz tartozott, az megmarad és arra fogom rakni Vilike ketrecét. Most a pipere dolgaim vannak rajta, azok átkerülnének a 3 pocra ami most is fel van fúrva a falamra, azok maradnának is, csak másik helyre lennének felrakva. De ahogy az idő múlt rájöttem, hogy hiányzik az asztal. Most fogok majd szakdolgozatot írni, meg blogolni is valahogy nem olyan az ágyból. Hiába megvettem az laptoptartót, akkor sem jó. Filmezni vagy sorozatot nézni nagyon jó rajta, mert nem melegszik a gép, de komolyabb dolgot csinálni rajta már nem. 

Közvetlen LINK

Ezt néztem ki, szintén a Möbelix honlapjáról. Színben eléggé passzol a szekrényhez, habár megnevezésben nem ugyanaz, de ezt úgyis élőben kell látni. Ennél kényelmesen tudnék ülni, valamint Vilikét és a cuccait is tudnám hova tenni, nem lenne csak úgy a földön, rendezettebb lenne a szoba. Valamint a pipere dolgaimat továbbra is tudnám az asztalon tartani. 

Az ágyamat is lecserélném, most egy egyszemélyes fa ágyam van, de jó lenne franciára cserélni. Az Ikea honlapján beleszerettem egy fehérbe, aztán a nyáron szemügyre is vettem. Továbbra is nagyon tetszik, nagyon praktikusnak találom, minden általam megfogalmazott kritériumnak megfelel. Szerettem volna, hogy legyen alja ágyneműtartóval, ugyanis most az ágyam alatt is vannak cuccok, görkori, jégkori és kézműves alapanyagok, ezeket el tudná nyelni, nem lenne gond azzal, hogy mindig beporosodik minden, a dobozokat egyesével kell lemosni stb. 

Közvetlen LINK
Illetve magas fejtámlát akartam, hogy ne kelljen a fejem mögé falvédő. Ez a fajta fejtámla több, mint elég. Teljesen oda vagyok érte, hogy oldalt fakkok vannak, úgyhogy nem hiányozna az éjjeli szekrény - az már nem férne be a szobámba -, valamint azért is, hogy széles a teteje, tehát a meglévő karácsonyi égősorom és fenyőgirlandom bővel elférne rajta, akár egy kis éjjeli lámpa is. 

Szóval ezek az elképzelések, nyilván gondoltam már a jövőre is. Hiszen még itthon élek, viszont ezek a bútorok tökéletesen felhasználhatóak lennének majd akkor, ha elköltözök. Ezt már csak egy új, nagyobb TV-vel lehetne megfejelni :D De pont elég pénz ezt is összeszedni, a TV habár ezer éves már, de teljesen jól működik.

Ez lenne az én szobatervem. 
Nektek van most valami vágyatok, amit szeretnétek lecserélni?

4 megjegyzés:

  1. A szekrény és az íróasztal nekem is jöhetne bármikor,illetve egy puha matracos ágy.
    Bár a szekrény olyan dolog nálam, mint a könyvespolc. Ha már nem férek el a meglévőben, kell venni másikat, ami meg félig üres, tehát fel kell tölteni, aztán az is tele lesz, és véget nem ér a bűvös kör. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebbe van valami :D bár én nem vagyok nagy ruhavásárlós, attól nem félek, hogy azzal tölteném meg...nade mással :D

      Törlés
  2. Szia! :)
    Nálam is most van felújitás. Ki lett festve a szobám, kaptam állmennyezetet szegőléccel illetve új függönyt és sötétítőt is kaptam :D. Még mindig káosz van. A bútoraimmal elégedett vagyok, ha esetleg költözni szeretnék vihetem is őket magammal. Jelenleg egy egyszemélyes ágyam van, azt szeretném majd kicserélni egy franciágyra én is, ugyancsak ilyen fiókosra,mert pont elférnek a fiókokban a cipőim :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a szekrénysorom inkább hajaz egy régebbi típusú nappali szekrénysorra. Pl egy régi dobozos TV pont jól elférne a tengerimalacom jelenlegi helyén :D Logikusabbnak találom egy újat vinni majd magammal, ha költözésre kerül a sor. És ha lesz nappalim, akkor oda nézni egy újat.

      Törlés