2016. november 3., csütörtök

Sütőtök latte otthon, egyszerűen

Sziasztok!

Most rendhagyó módon videóval készültem nektek. Mivel itt az ősz, így itt a sütőtök szezonja is, amit én nagyon szeretek. Így jött az ötlet, hogy akár itthon is lehetne készíteni sütőtökös tejeskávét, másolva a nagyobb kávézók kínálatát. A kép hosszúsága miatt elnézést, nem tudtam máshogy állítani a kamerát, de remélem azért így is látszik a lényeg. :)
Mostanában ez az egyik kedvenc, melengető italom.


Igazából bármilyen kávéval el lehet készíteni a lényeg, hogy egy pohárba tegyünk egy kiskanálnyi fahéjat, fél kiskanálnyi mézeskalács fűszerkeveréket. Két púpos kanálnyi pürésített sütőtököt, majd öntsük fel tejjel.

Szép estét nektek!

4 megjegyzés:

  1. Én sütőtökös sajttortát szeretnék most csinálni, ám ezt is felírtam a listára.
    Köszi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mmm sajttorta, ne is mondd :D
      örülök, hogy tudtam olyat mutatni, ami felkelti az érdeklődésedet! :)

      Törlés
  2. Sütőtök mániások vagyunk, Anyának rengeteg volt a kertbe, szépen eltettük, jó lesz még az télen :D Nekem a sütőtök krémleves az, amiért bolondulok, füstölt sajttal, és pirított magvakkal. Ez viszont most igencsak megtetszett :D Jól néz ki az összhatás! Videót még, még még! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mmm sütőtök krémleves magvakkal, az fincsi!!
      A videók még kérdésesek, egy még biztos lesz! :)

      Törlés