2016. november 5., szombat

Yankee Candle vélemény 1.

Sziasztok!

Írtam már korábban, hogy naaaggyon szeretném kipróbálni a Yankee gyertyákat és drága jó Édesanyám meglepett párral a születésnapomra. Ezekről szeretném rövidke véleményemet leírni. Először is szeretném azzal kezdeni, hogy EZ KICSI!! Kb. ez volt a második benyomásom a wow után. Habár nem egyszer olvastam már a kiszerelést, nem egy képet láttam már róluk, mégis valahogy nagyobbra számítottam.


Soft Blanket: A leírás szerint ez egy citrusos illat, amiben borostyán és vanília is van. Nos, tényleg enyhén citrusos beütése van. Többeknél olvastam már, hogy ez tényleg olyan otthon illat, bár meg kell mondanom, számomra nem. Valahol a gyertya közepén olyan erőteljes volt, hogy muszáj voltam elfújni. Megmondom őszintén, hogy jó, kellemes de mégsem vásárolnám meg újra. Talán inkább nyárra tudom elképzelni mert számomra eléggé édeskés.

Fireside Treats: Ez is édes, határozottan, de valahogy máshogy, mint a Soft Blanket. A finom és puha mályvacukor édes aromáját kínálja. Kellemesen édes, égetett cukorhoz hasonlító illat, erőteljes de szerintem nem fejen vágós. Valamire nagyon hasonlít nekem, de nem tudok rájönni mire, azt viszont biztos, hogy beleharapnék... :D

Home Sweet Home: Ez az illat szerelem volt első szippantásra. Sokáig csak tartogattam, nem volt szívem elhasználni. Ez egy igazi őszi illat, tényleg a melengető otthon érzetét adja. Kicsit fűszeres, kicsit édeskés, egyáltalán nem tolakodó, tökéletes! A honlapon azt írják, hogy a fajéj, különböző fűszerek és a frissen főzött tea illatát érezhetjük és tényleg! Biztosan újra fogom venni!

Rhubarb Crumble: rebarbara, barna cukor és vanília keveréke. Nem az a fejen ütős illat, de azért intenzíven és kellemesen bejárja a lakást. Már-már azt hinnéd, hogy megszoktad, aztán hirtelen ismét megérzed. Őszi estére tökéletes, amikor valaki édeskés de nem émelyítő illatra vágyik.

Ez lett volna a véleményem az első körös Yankee Candle élményemről.

2 megjegyzés:

  1. Ha jól emlékszem a Soft Blanket nálam eddig kimaradt, de a másik hármat próbáltam. A Home Sweet Home nagy kedvenc minden ősszel és a Fireside Treats is.
    Egyébként ne keseredj el ha a mintagyertyák csalódást okoznak és nem árasztják el illatorgiával a lakást. Ezek tényleg arra vannak, hogy kipróbálhass egy-egy illatot. Ha intenzívebb élményt szeretnél akkor szerintem a tart a legjobb választás. Egy ideje én is csak ezeket veszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Home Sweet Home-ból tuti, hogy egyszer be fogok szerezni egy üveggyertyát. Egyszerűen szerelem :D.

      A tartok tényleg ennyire jók? Számomra olyan hihetetlen, hogy az intenzívebb. Én sem tudom megmagyarázni, hogy miért, de akkor is. Valahogy a gyertyákhoz húz a szívem. De biztosan ki fogom próbálni a tartokat is! :)

      Törlés