2016. november 30., szerda

#yourdecember2016 instagram képkihívás

Sziasztok!

Vártam és vártam, hogy instagramon majd szembe jön velem egy decemberi fotós játék, ahol mindenki töltögeti fel a témához kapcsolódó képét. Annyira szeretem ezeket a kezdeményezéseket, pláne az ünnepek alatt. De nem jött szembe.... ma viszont kapcsoltam, hogy holnap már elseje, és csak kéne valamit csinálni, úgyhogy összedobtam egyet, minden napra van egy téma. 


Tudom, hogy ez kicsit kutyafutta és az utolsó pillanatban jött, de nagyon örülnék neki, ha csatlakoznátok akár csak néhány kép erejéig. #yourdecember2016 hashtag-el jelöljétek meg a képeket, hogy mindenki láthassa, nálatok milyen a készülődés és az ünnep. :)

Legyen szép az utolsó őszi napotok!

3 megjegyzés:

  1. Nem tűnik rossznak, és jó lenne nálam egy irányított hónap.
    Mivel nem vagyok nagy fotós, csinálnám szövegesen a blogon... meg a bejegyzésekhez Instán egy kép talán, de az se mindennapos móka nálam. Lehet? Mit szólsz hozzá?

    VálaszTörlés