2016. december 23., péntek

Blog Karácsony 2016

Sziasztok!

Most először vettem részt ilyen ajándékozós dologban a blogon és megmondom őszintén nagyon élveztem! :D Remélem a továbbiakban is lesz rá lehetőségem. Iluss szervezésében Hajnit kaptam páromul, akit itt megtaláltok, engem pedig Manna ajándékozott meg, őt pedig itt találjátok meg. Mi személyesen is meg tudtuk oldani a találkát, volt olyan aranyos, hogy elhozta nekem az ajándékomat.


A micimacis tasak sok szépséget rejtett, rénszarvasos csomagolásban! Nagyon tetszett már maga a csomipapír is! :D De akkor nézzük meg kicsit közelebbről és kibontva, hogy mik lapultak benne:

A süti alap annyira ötletes és mutatós ajándék, nagyon megörültem neki és azóta is nézegetem a szekrényemen. Nem akarom elhasználni mert olyan jól néz ki :D A narancsos keserűcsoki teli találat volt, a nagyja még aznap este elfogyott, ahogy megkaptam a csomagot. A Blistex-es ajakápolót azóta ki is próbáltam, nekem nagyon szárazak az ajkaim akármennyit iszok és akármennyit kenem, szóval mindig van nálam egy ajakápoló. Ezt a márkát pedig eddig még nem próbáltam, de nagyon kíváncsi voltam már rá. Vicces, hogy úgy néz ki mint egy nagyobb tubus pillanatragasztó és nagyon érdekes, hogy hűsítő, mentolos érzést ad, de nekem nagyon tetszik. Az Essence nyomdalakk is nagyon jól jött, ugyanis - tudom megkésve - de kezdek nagyon rákattanni a nyomdázásra és eddig csak az itthon lévő lakkjaimmal próbálkoztam hol több, hol kevesebb sikerrel. A Balea ápoló kérmje univerzális, de én szerintem a kezemre fogom majd használni, nagyon kellemes az állaga. Muszáj voltam belemászni, de egyelőre a szekrényen pihen, ameddig el nem használom azt, ami a táskámban van. A csomagba volt még egy Isana gránátalmás pezsgőfürdő, én nagyon szeretem az ilyen fürdős termékeket, szinte mindig zuhanyzom, de amikor fürdök, akkor mindig használok ilyen termékeket úgyhogy kíváncsian várom, hogy hogy fog pezsegni :) A végére hagytam a kedvencemet, a mosolygós rénit, ami egy fából készült kis dísz és én nagyon örülök neki mert örök emlék lesz!

Ez lett volna az én szuper ajándékom, köszönöm szépen még egyszer neked Manna!

Nézzétek meg a többiek csomagját is:

4 megjegyzés:

  1. Hmm...mennyi finomság :) Nagyon klassz ajándékok :)

    VálaszTörlés
  2. Nahyon szuper dolgokat kaptál 😊 A kis szarvas nagyon édes 😊

    VálaszTörlés
  3. Szuper dolgokat kaptál, az a süti szett irtó jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  4. Ugyeee? :) Szerintem is remek dolgokat sikerült Mannának összeállítani! Nagyon örülök mindennek.

    VálaszTörlés