2016. december 1., csütörtök

LFP! Hópelyhek

Sziasztok!

Nagyon régen csatlakoztam a lányokhoz ebben a kezdeményezésben, de nem volt időm körmöt pingálni az az igazság. Gél lakkozok, ami 4 hétig is fent van, így egyelőre ezeket láthatjátok. Most is az anyukámnak készített körömről hoztam nektek képet, bár az igazság az, hogy az enyém is ugyanilyen csak bogyós bordó szín az alapja és halvány rózsaszínnel vannak rajta a hópelyhek. Viszont az enyém már legalább két hetes, szóval elkezdett már lenőni, anyukámé viszont még friss, szóval szép képet tudok nektek hozni róla.

Ennek a fordulónak a témáját Dorcy alkotta meg, tökéletes a tél kezdéséhez. És ha már a meteorológusok azt mondják, hogy havunk nem sok lesz, legalább a körmeinken köszönjön vissza az évszak. 


Az alap szín az a Profinails 151-es lakkja, a nyomdázott hópihék pedig egy fekete lora lakkal készültek.

Nézzétek meg a többiek munkáját is!


6 megjegyzés:

  1. Csini. :3 Én megnéztem volna a bordó-rózsaszín verziót is. :3 NA jó az egyik insta képen kicsit beficcen... :D

    VálaszTörlés
  2. Igazán ünnepi ezzel az alapszínnel :) Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, örülnék ha megint lehetne látni sok-sok manit tőled :) Milyen lemezről vannak a minták? Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tervezem, hogy jövőre azért több lesz :) Ez az év nemigazán volt az én évem, nem véletlenül volt kevés poszt.

      A lemezt amúgy ebayről, de az is lehet, hogy a born pretty store kínálatában is megtalálható, elég sok átfedést látok. :D Itt egy link hozzá:

      http://www.ebay.com/itm/HOT-Xmas-Love-Style-Manicure-Template-Nail-Art-Printing-Image-Polish-Stamp-Plate-/252198595865?hash=item3ab8352d19:g:0xkAAOSwvgdW5qBc

      Törlés
  4. Köszönöm szépen lányok, örülök, hogy tetszik! ^_^

    VálaszTörlés